fabian-trucker Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aub Greetzz.. Reageren
hippiebus Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aubGreetzz.. Dat komt omdat je hem eerst nog moet texturen, zie MTL voor tutorials Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aubGreetzz.. Dat komt omdat je hem eerst nog moet texturen, zie MTL voor tutorials Staat niet echt iets over Reageren
hippiebus Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 http://www.scribd.com/doc/7274437/Tut1 is voor 3ds max maar werkt hetzelfde Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) In zmodeler zegt hij nu dat geheugen vol zit.. Maar bij lokaal station zegt hij dat hij half vol zit Bewerkt: 14 juli 2009 door fabian-trucker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.