Venzio Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik wil graag op sites zoals justin.tv live streamen met m'n xbox, en niet zo ouderwets met mijn camera, maar echt goede kwaliteit, dat je het ziet. Hoe kan ik dat doen, en welke hardware is aangeraden? Reageren
Dieko Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Dit kan je doen met een Dazzle. Ik heb ook vaak uitgezonden via Justin.tv met mijn Dazzle. Hij kost ongeveer 50 euro. Reageren
Venzio Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 En waar kan je hem kopen en hoe moet je het doen? Reageren
paul007 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 En waar kan je hem kopen en hoe moet je het doen? Ik hoor veel mensen zeggen dat je hem gewoon kunt kopen bij de MediaMarkt. Maar diverse webshopwinkels zouden hem ook wel moeten hebben. Hoe het hele apparaat werkt weet ik niet, daar zou iemand anders even op moeten antwoorden... Reageren
Dieko Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 En waar kan je hem kopen en hoe moet je het doen? Zoals Paul al heeft uitgelegd kan je hem bij de Mediamarkt halen of een andere winkel. Je moet je Xbox360 kabels erin doen en daarna moet je je Dazzle aansluiten op je PC. Reageren
Venzio Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 En kan ik dan alleen op de xbox 360, of ook gewoon tv of, wat allemaal? Is de kabel eigenlijk lang? Reageren
Dieko Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 En kan ik dan alleen op de xbox 360, of ook gewoon tv of, wat allemaal?Is de kabel eigenlijk lang? Je moet eerst kijken of je tv een TV OUT heeft. De usb kabel is ongeveer 1.5 á 2 meter lang. Als die niet lang genoeg is kan je een USB verleng kabel eraan aansluiten. Reageren
Venzio Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik zit een beetje te denken, 50 euro voor zoeits is redelijk veel, want waarvoor kan je het allemaal gebruiken, en ik weet niet of ik er iets aan heb. Is er geen software ofzo, voor een tientje ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.