Jump to content

800X600, en niet meer :(


Telhma

Recommended Posts

Hoi beste mensen :)

Ik wou dit keer eens een heel anders spel proberen, en kijk, hier ben ik dan, GTA IV. dat beloofd.

Nu, na een hele reeks technische problemen, errors, en windows updates kreeg ik mijn spel aan het draaien.

ziet er tof uit, maar op de achterkant van mijn doosje staat: Perfecte graphics met hoge resulutie en verbluffende details.

Nou, daar zie ik niet veel van. mijn resolutie kan ik niet hoger instellen dan 800*600 piksels (ik denk toch dat dat piksels zijn)

nu, ik heb hier een 22" scherm dat normaal op 1680x1050 staat, dus dan is die 800*600 echt weinig, hoe komt het dan dat ik het niet hoger kan zetten.

ik zal hier een beejte meer over mijn computertje posten:

fabrikant: DELL

processor: AMD atlon 64 x2 dual core processor 5000+ 2,60 GHz

Geheugen (RAM): 4,00 GB

Type computer: 32-bit besturingssysteem

Ik hoop dat jullie mij een beejte kunnen helpen.

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je gewoon een te slechte videokaart. Kun je ons vertellen wat je videokaart is?

Dat was even zoeken naar de doos :) Als ik de prijs er op zie staan, zou die toch wel iets mogen aan kunnen :puh:

video kaart is: Nvidia GeForce NX8600GTS T2D256E

en dan staat er nog vanalles op de doos wat ik niet ken, maar ik zal het hier noteren

D.O.T.

256MB DDR3

Dual DVI/TY-Out

HDTV/HDCP

Dual link DVI

PCI EXPRESS

ik hoop dat je nu iets meer weet

alvast bedankt.

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Na, die kaart moet toch wel hoger kunnen dan 800x600 lijkt me.

Zet allereerst even de texture quality, shadow quality e.d. allemaal op low. Dan komt er meer video geheugen vrij op je kaart en kun je als het goed is een hogere resolutie kiezen. Update ook de drivers van je videokaart naar de nieuwste, welke je kunt vinden op www.nvidia.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Na, die kaart moet toch wel hoger kunnen dan 800x600 lijkt me.

Zet allereerst even de texture quality, shadow quality e.d. allemaal op low. Dan komt er meer video geheugen vrij op je kaart en kun je als het goed is een hogere resolutie kiezen. Update ook de drivers van je videokaart naar de nieuwste, welke je kunt vinden op www.nvidia.com.

hoi hoi, de update vond ik niet meteen, maar mijn partner heeft in de bios het video geheugen verhoogt, hoewel mijn partner ook dacht dat dat niets zou uitmaken, omdat dat ook wel de orginele videokaart kon zijn, kan ik nu toch mijn resolutie een heel stukje hoger zetten.

toch bedankt iedereen.

kusjes

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem op het hoogst staan ik kan maar 496MB van de videokaart gebruiken en ik gebruik nu 469MB en alles staat hoog behalve Shadow Reselution die staat op medium en View Distance op 39

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...