.Senne Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Niet door mij gemaakt en dus show ik hier niet mijn mod, maar wel de mod van iemand anders, omdat 't best wel een :awesome: mod is. Boris Vorontsov, maker van de alom bekende ENBSeries voor GTA San Andreas, heeft laten weten op verscheidene sites dat hij aan het werken is aan een GTA IV ENBSeries, die Anti-Alias bevat. Dit houdt in dat alle objecten en hun contouren mooi uitfaden, zodat er geen kartelige/pixelige randen tevoorschijn komen. Op dit moment is de ENB nog in testfase, maar er is al een screenshot uit: Wat ik erop kan zien, is inderdaad dat alle contouren en randen er veel mooier uitzien, en beter overlopen. Er zijn natuurlijk ook nadelen aan een testfase, en dat is dat je het spel niet in full screen kan spelen, alleen maar in windowed. Hiervoor moet je -windowed aan de commands line toevoegen. Als je dit niet doet en in 'enbseries.ini' ForceDisplaySize=1 verandert naar ForceDisplaySize=0, zou het wel moeten werken, maar je resolutie blijft dan wel vaststaan op 800*600. Download: http://boris-vorontsov.narod.ru/enbseries_gta4_v0076a.zip Readme included. Reageren
ikt Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) AWESOME! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 Bewerkt: 13 juli 2009 door ikt Reageren
.Senne Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Damn. Sorry, ik was een week op vakantie, en net voor ik 't topic aanmaakte, heb ik enkel de modding showroom doorbladerd. Reageren
ikt Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Maakt niet uit Trouwens, de mod zorgt alleen voor downscaling, geen geavanceerde functies. http://s329.photobucket.com/albums/l399/ik...IV%20Antialias/ Pix zelf zijn op een of andere manier 1920*1080 ofzo Kan iemand me uitleggen waarom bij mij het beeld toch antialiased is? :') Het werkt, alleen screens werken niet, maar als je het spel start heb je zo'n de helft van je FPS, en als het aanzet heb je nog een paar FPS verlies, maar het spel ziet er wel vet goed uit! Bewerkt: 13 juli 2009 door ikt Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Maar als GTA IV normaal al een ultra pc nodig heeft, hoe kun je dan ooit GTA IV met Anti-Alias spelen? Reageren
ikt Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Maar als GTA IV normaal al een ultra pc nodig heeft, hoe kun je dan ooit GTA IV met Anti-Alias spelen? Niet zo aanstellen. Op 720p resolutie kun je op 10 antialias spelen op gemiddeld 22 FPS (Al moet ik zeggen dat het bij een standaard game wat hoger uit kan vallen). Ohja, moet ik ook nog vertellen dat ik een Core 2 Quad op 2.5GHz gebruik met 4GB DDR2 ram en een HD4830 met 512MB gebruik. Bewerkt: 13 juli 2009 door ikt Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) eindelijk een antie aliasen voor gta4 ik dagt dat het nooit zou komen daar wagt ik al zo kapot lang op als die dan klaar is komt de egte aard van het spel naar boven kan niet wagten tot het zover is ati redaon hd 4870x2 2 gig deal core e8400 2x 3 ghz 6mb 1tb 32mb chache hardisk 750 wat asus voeding p5q deluxe plus moederbord hd dvd rom brander 32x 4 gig ddr3 werkgeheugen tot gta Bewerkt: 13 juli 2009 door P.ZAAL Reageren
ikt Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) AA werkt zeer goed, alleen is het spel minder speelbaar op lagere settings Raad eens bij welke AA aan staat en bij welke uit? Bewerkt: 14 juli 2009 door ikt Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb echt gene verschil gemerkt, ik zag die randjes nog steeds en ik had de helft vna het fps, ik kan net zo goed zonder dit blijven spelen, dat maakt geen verschil... Reageren
.Senne Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Kan je 't nu eigenlijk op normale resolutie spelen? Ik denk dat ik gewoon wacht tot de echte versie uit is. Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Kan je 't nu eigenlijk op normale resolutie spelen? Ik denk dat ik gewoon wacht tot de echte versie uit is. Echte versie heeft geen AA, maar wel andere effecten. (Betere belichting van gebouwen, SSAO, betere reflecties). Reageren
.Senne Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Dus de beta heeft AA, en de niet beda die nog niet uit is, heeft er geen? Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) AA werkt zeer goed, alleen is het spel minder speelbaar op lagere settings Raad eens bij welke AA aan staat en bij welke uit? ik denk de bovenste aan en onder uit Bewerkt: 17 juli 2009 door P.ZAAL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.