Jump to content

Twanty four Seven.


Gta Bram

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Hier staat een oude verlaten Twenty four seven. Een supermarkt die dag en nacht open is. Er stond vroeger Twenty Four Seven op de winkel. Maar er zijn wat letters weggevallen, en de eerste e hangt op zijn kop, dus die E lijkt een A. Dus nu blijft dit over: Twat Furs. Twat betekent 'trut', en ik heb net opgezocht dat furs 'bont' betekent. Dus op de winkel staat eigenlijk Trut bont, of bont van een trut. Iets in die richting denk ik.

Groeten,

Gta Bram.

Sorry, dit topic staat verkeerd. Niet op gelet, maar ik heb moderator Flitskikker een berichtje gestuurd met de vraag of hij het wou verzetten.

>>> Door Hanneswasco: Flitskikker is moderator in de Lifestyle fora, niet in de GTA IV fora. Stuur in het vervolg dus een berichtje naar één van de GTA IV moderators. ;) Bij deze is het topic ook verplaatst.<<<

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hanneswasco: Ik had even gekeken welke moderator online was, voordat iedereen begon te vragen waarom het verkeerd stond, in plaats van reacties geven. :puh: Sorry voor de overlast.

Ontopic: Ik zei het eigenlijk verkeerd... Ik keer daarnet nog eens. Eerst dacht ik dat er Twanty four seven stond, Twanty met de A dus. Maar eigenlijk was het Twenty, met de E. Maar de 'e' hing op zijn kop, en dan krijg je een soort van A. Maar er staat alsnog Twat Furs. Ik ga dit nog even in de hoofdpost zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Twat is in het engels ook wel het vrouwelijke geslachtsdeel, en aangezien furs pluizig/dons betekent zou het ook wel een donzig vrouwelijk geslachtsdeel kunnen zijn. :puh:

Fur is eigenlijk gewoon bont en twat :Y iseen vrouwelijk geslachtsdeel:

misschien bont voor een vrouwelijk geslachtsdeel of 'kut'[/font]bont.

Link to comment
Delen op andere websites

Twat is in het engels ook wel het vrouwelijke geslachtsdeel, en aangezien furs pluizig/dons betekent zou het ook wel een donzig vrouwelijk geslachtsdeel kunnen zijn. :puh:

Fur is eigenlijk gewoon bont en twat :Y iseen vrouwelijk geslachtsdeel:

misschien bont voor een vrouwelijk geslachtsdeel of 'kut'[/font]bont.

Ik denk dat ze eigenlijk vrouwelijk schaamhaar bedoelen.

Mor, mor, mor... Rockstar toch!

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gevonden :D

Twat = Bitch

Fur = Kom maar een keer op 4chan /b/, dan weet je pas wat furry betekent. :puh:

In ieder geval, dit soort humor is net zo smerig als de gigantische lul in SA

Lol /b/.

Nice find man!

Link to comment
Delen op andere websites

Twat is in het engels ook wel het vrouwelijke geslachtsdeel, en aangezien furs pluizig/dons betekent zou het ook wel een donzig vrouwelijk geslachtsdeel kunnen zijn. :puh:

Fur is eigenlijk gewoon bont en twat :Y iseen vrouwelijk geslachtsdeel:

misschien bont voor een vrouwelijk geslachtsdeel of 'kut'[/font]bont.

Ik denk dat ze eigenlijk vrouwelijk schaamhaar bedoelen.

Mor, mor, mor... Rockstar toch!

:klap:

Dat is misschien wel het meest logische :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...