MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 je hebt een takelwagen toch in San Andreas... nou heb ik 1 vraag ( jahaha ) 1. kun je zelf met een takelwagen auto's wegslepen? dus iemand stopt bij een pizzahut om lekker een pizza te eten en die parkeerd zijn auto op de parkeerplaats... kun je hem zelf dan wegslepen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 :huh: erm ja.......daar is een takelwagen voor he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 :huh: erm ja.......daar is een takelwagen voor he Lauw! SA lijkt me echt vet, ik wou dat het nu al 10 Juni was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 :huh: erm ja.......daar is een takelwagen voor he Dat was een vraag The Godfather :lol: Antwoord op de vraag. Nee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 waar heb jij het nou over ...antwoord is JA...je kunt wel voertuigen wegslepen met een takelwagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Hoe dan bij GTA sanandreas welk knop dan? :blink: Ik heb dat nooit gekund op sanandreas :blink: Bewerkt: 28 mei 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Met R3 (op en neer) kun je autos wegslepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 is dat een beetje gemakkelijk met auto erop rijden? klopt het ook dat er een, hoe zo'n ding, in het spel zit? waar je auto's op kunt zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 klopt het ook dat er een, hoe zo'n ding, in het spel zit? waar je auto's op kunt zetten Ook die zit erin.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 beterz kun je daar ook echt auto's op zetten? want bij Vice City glijden ze er vanaf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 In Vice City leek het of je dat achterste ding omhoog kon doen, maar geen één knop deed dat helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) beterzkun je daar ook echt auto's op zetten? want bij Vice City glijden ze er vanaf... nope in SA glijden ze er ook af :angry: de kl**tz*kken tenminste bij mij dan... miss bij andere niet Bewerkt: 28 mei 2005 door HuBBie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 beterzkun je daar ook echt auto's op zetten? want bij Vice City glijden ze er vanaf... nope in SA glijden ze er ook af :angry: de kl**tz*kken tenminste bij mij dan... miss bij andere niet Valt wel mee hoor, je kan bij SA wel met de R3 knop dat ding naar boven en naar beneden doen.. en als je rustig rijdt en je zet ze er goed op blijven ze wel staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 de meeste zeggen dat ze er niet afglijden... heeft een takelwagen trouwens zwaailichten die aankunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 de meeste zeggen dat ze er niet afglijden... heeft een takelwagen trouwens zwaailichten die aankunnen? Heeft zwaailichten.. maar die kunnen niet aan. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.