Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of het hier goedstaat, want dit is mn eerste topic hier, maar ik heb dus een vraag.

Ik probeer GTA VC te modden met wat wapen en outfit Mods. Dus ik maak die Lees Mij (Read Me) open, staat er wat ik moet doen. Het hernoemen van wat bestandjes, en dan de bestandjes die in de Mod staan erin zetten. Nou, dus ik probeer Rename. Dus ik vul een nieuw naam in, komt er te staan: File not acceseble, ofzoiets (ik typ hier uit mn blote hoofd). Dan probeer ik hem maar te verwijderen, lukt ook niet. NIKS WERKT!

Hoe kan ik dit oplossen? Ik zal wanneer er aanvraag naar is wel wat screens neerzetten.

Alvast bedankt voor de hulp,

CG ^_^.

Geplaatst: (bewerkt)

Ehm.. je wilt dus de bestanden van de gedownloade mod van naam veranderen? Rechtermuisknop 'Naam veranderen' (geen in Windows Explorer, als je een map opent zegmaar) en zorg dat de extensie (?) erachter blijft.

Bv. infernus.dff > cheetah.dff

Daarna IMGTool openen en dan cheetah.dff omwisselen met de cheetah.dff die al in je GTA3.img zit..

Ik geloof dat dit je probleem was/is?

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Probeer anders eens 'Alleen-Lezen' uit te zetten. Dit is een veel voorkomend probleem bij GTA Vice City, waardoor veel tools of mods gehindert worden.

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...