Jump to content

Hoeveel is mijn PSP nog waard?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik werk thuis veel, daarom krijg ik op het einde van de vakantie geld (ik vermoed 50 euro)

Ik ben dan ook van plan om er een PSP-3000 mee aan te schaffen.

Ik zou dan mijn PSP Slim n' Lite verkopen, ik vraag jullie hoeveel hij nog waard zou zijn met deze gegevens:

Soort: Playstation Portable Slim n' Lite

Kleur: Piano black

Gekocht op: 27 oktober 2007

Defecten:

- Als je met de PSP schudt, valt hij uit. De batterijklep is een beetje kapot.

Hoeveel is m'n PSP nog waard (ongeveer), naar beneden afgerond?

Geplaatst:
Wat geef je er nog bij van games/memorycard/kabels?

- Kabels:

USB-kabel

Oplader

-Games:

Need For Speed: Undercover

- Own the city

Ridge Racer

De game(s) mag je zelf kiezen

Geplaatst:
€100 op zijn minst.

En met minst bedoel je absoluut maximum? :7 PSP is 30, 40 euro waard incl USB en oplader kabel.

Geplaatst:
€100 op zijn minst.

En met minst bedoel je absoluut maximum? :7 PSP is 30, 40 euro waard incl USB en oplader kabel.

Zo weinig!

Waarom is hij maar zo weinig waard?

Miek verkocht z'n PSP voor 50 euro, en er waren meer defecten dan de mijne!

Geplaatst:
€100 op zijn minst.

???

Das wel zwaar overdreven zeg, op MP staan ze nog voor +/- 100 euro, dus hij kan er wel wat meer voor krijgen.

Geplaatst:
€100 op zijn minst.

???

Das wel zwaar overdreven zeg, op MP staan ze nog voor +/- 100 euro, dus hij kan er wel wat meer voor krijgen.

PSP uit 2007 zonder extra's is niet meer veel waard, en een die uitvalt als je ermee schudt zeker niet. Maar als mensen zo dom zijn er zoveel voor te geven, des te beter voor Robbie. :tu:

Geplaatst:

Ik zou er ook niet veel voor geven. Laat hem gewoon eerst maken door Sony. En dan kun je hem voor meer dan 50 euro verkopen. Want nu geef ik er ook maar 30 euro voor.

Geplaatst:
Ik heb nog de állereerste PSP liggen, maar zonder defecten, wat kan ik daar nog voor krijgen?

Welke firmwire? Kan ook nog wel belangrijk zijn voor degene die graag illegaal spelen.

Geplaatst:
Ik heb nog de állereerste PSP liggen, maar zonder defecten, wat kan ik daar nog voor krijgen?

Welke firmwire? Kan ook nog wel belangrijk zijn voor degene die graag illegaal spelen.

Wat is firmwire :$ , ik heb wel gewoon de nieuwste updates etc. erop staan als je dat bedoelt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...