Jump to content

Hoeveel is mijn PSP nog waard?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb nog de állereerste PSP liggen, maar zonder defecten, wat kan ik daar nog voor krijgen?

Welke firmwire? Kan ook nog wel belangrijk zijn voor degene die graag illegaal spelen.

Wat is firmwire :$ , ik heb wel gewoon de nieuwste updates etc. erop staan als je dat bedoelt.

Is de software waarop je PSP draait.

(en het is firmware)

Geplaatst:

Ik zou er 100 euro voor neer willen leggen. En ik ben nog lang niet de grootste gek die er op marktplaats rondstruind..

Geplaatst:
Als je hem opstuurt met €50,- of meer krijg je dacht ik gratis een nieuwe.

Owja? Krijg je dan een Lite?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Had onlangs mijn PSP lite verkocht (goede staat) voor 125 euro met zes spellen en een memory kaart van 8 gig. Had de PSP zal van iemand anders overgekocht samen met een PS3 voor 300 euro. Heb er toch wel wat winst opgemaakt, maar boven de 125 euro kwam geen enkel bod. Waarde van de PSP tweedehands zakt nog steeds.

Misschien geeft dit jouw wat nuttig informatie over de waarde :puh: met het defect mag je blij zijn als je hem nog kwijt kom voor minder dan 75 euro denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...