Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedenavond,

Ik heb een nieuwe avatar gemaakt en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Hij is helemaal gemaakt met Paint, de lucht erachter, de flats, de letter 'B' samen met de ster en de rand. Alleen voor de animatie heb ik photoshop gebruikt om het .gif te maken.

Blauwe versie

GIF-AvaterCity2.gif

Bruine/gele versie

GIF-AvaterCity3.gif

Update

GIF-AvaterCity4.gif

Update 2 (Achtergrond is een mix van paint en photoshop)

GIF-AvaterCity6.gif

Alvast bedankt,

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Heb je dat met Paint gemaakt. Woow, dat vind ik knap zeg, ik zou dat niet kunnen. :tu:

Ik vind het een mooie avatar, leuke animatie, en ik vind ook de 2e leuker, maar er zit ook een foutje in, want er loopt een lijn boven de gebouwen die je bent vergeten weg te halen.

8/10

Geplaatst:

Je bedoelt de lijn op het meest linker gebouw? Dat moest eigenlijk een antenne voorstellen, maar in versnelde versie lijkt het daar niet meer op. :puh:

B6.png

Geplaatst:

Dit is mijn eerste rate die ik zal geven op dit forum en ik hoop dat die goed genoeg zal zijn. :D

Blauwe versie

Ik zou in godsnaam niet weten hoe je zoiets zou moeten maken met Paint, maar wel met Photoshop (ik ben nl. zo'n PS-type :D). De kleur op de letter 'B' vind ik niet zo bijpassend bij de andere kleuren, te fel, te licht. Die flats/huisjes/wolkenkrabbers vind ik er perfect uitzien voor Paint.

Bruine/gele versie

Het enigste wat anders zijn, zijn de kleuren. Ook mooi. :dans:

Update

Zelfde als vorige versie, maar met sterretjes, mooier! :dans:

Update 2

Deze vind ik de mooiste van de kwartet, mooie frisse kleuren, veel overgang, beautiful! :eten:

BierBuikje! :dans:

Geplaatst:

De vierde is de mooiste ja. Want de eerste drie zijn me net iets te donker. Vet dat je dit met paint kan maken. Ik vind de bruine versie zonder wolken het minst. Want de kleuren zijn saai en dof. De blauwe straalt koudheid uit. En de vierde geeft me het gevoel van een zonnige zomerochtend.

Geplaatst:

Ben het er ook mee eens dat de 4de avater het beste is gelukt. Het heeft wat meer contrast en een verfrissende uitstraling. De andere drie zijn dan toch net even wat té donker. Daarbij past deze avater erg goed bij je signature ^_^

Geplaatst:
Hij gaat wel héél snel, maar mooi gedaan.

Gister op mijn windows XP heb ik de avatar gemaakt en daar liep hij gewoon, ik zit nu op vista en daar loopt hij langzamer voor mijn gevoel. Misschien ligt het aan de computer waar je op zit wat voor snelheid het heeft.

Geplaatst:
Nice, show alle plaatjes eens die je nodig hebt gehad :puh:

Van elke avatar?

Voor nummer 1 had ik 18.

Voor nummer 2 had ik 18.

Voor nummer 3 had ik 34.

Voor nummer 4 had ik 35.

Geplaatst:

Van elke avatar?

Voor nummer 1 had ik 18.

Voor nummer 2 had ik 18.

Voor nummer 3 had ik 34.

Voor nummer 4 had ik 35.

Van een is zat :puh:

Geplaatst:

Van elke avatar?

Voor nummer 1 had ik 18.

Voor nummer 2 had ik 18.

Voor nummer 3 had ik 34.

Voor nummer 4 had ik 35.

Van een is zat :puh:

Ik doe wel de nummer 4 even voor de lol. ;)

Lucht

Lucht3.png

Logo

Logo.png

Rand

Rand.png

Scene

C1.png

C2.png

C3.png

C4.png

C5.png

C6.png

C7.png

C8.png

C9.png

C10.png

C11.png

C12.png

C13.png

C14.png

C15.png

C16.png

Lucht

W1.png

W2.png

W3.png

W4.png

W5.png

W6.png

W7.png

W8.png

W9.png

W10.png

W11.png

W12.png

W13.png

W14.png

W15.png

W16.png

Geplaatst:
Dit is wat ik bedoel, ik zou het toch maar even weghalen.

97972735.png

Dat hoort zo, in de post boven je zie je het origineel en ik heb dat erbij gedaan omdat je ook wel eens van die lijnen ziet in de stad. Soort van stroomlijnen tussen de huizen of waslijnen.

Geplaatst:
Dit is wat ik bedoel, ik zou het toch maar even weghalen.

97972735.png

Dat hoort zo, in de post boven je zie je het origineel en ik heb dat erbij gedaan omdat je ook wel eens van die lijnen ziet in de stad. Soort van stroomlijnen tussen de huizen of waslijnen.

Waslijnen tussen wolkenkrabbers :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...