.Stan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Dit is wat ik bedoel, ik zou het toch maar even weghalen. Dat hoort zo, in de post boven je zie je het origineel en ik heb dat erbij gedaan omdat je ook wel eens van die lijnen ziet in de stad. Soort van stroomlijnen tussen de huizen of waslijnen. Waslijnen tussen wolkenkrabbers . Naar daaronder zie je dan 1 kleur, en niet de achtergrond, dus dat is dan toch niet goed? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Dat wit/gele eronder? Dat is de lucht die erachter zit, ik heb de flat die daaronder zit iets lager gedaan. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 vette avatar man 9/10 en mooie animatie maar kan je me vertellen hoe je hem gemaakt hebt zo bewegend dan he. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Alle afbeeldingen als flats/wolkjes/lucht en logo in paint gemaakt en toen met photoshop animatie achter elkaar gezet. Net als in jouw signature. Reageren
.Stan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Alle afbeeldingen als flats/wolkjes/lucht en logo in paint gemaakt en toen met photoshop animatie achter elkaar gezet. Net als in jouw signature. Die heeft hij (denk ik) niet zelf gemaakt... Reageren
Nas Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 erg nice.. vooral omdat je het met paint hebt gedaan Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Alle afbeeldingen als flats/wolkjes/lucht en logo in paint gemaakt en toen met photoshop animatie achter elkaar gezet. Net als in jouw signature. Die heeft hij (denk ik) niet zelf gemaakt... Klopt. @ BB ik weet niet hoe je dat doet in photoshop :s kan je dat uitleggen of me een link geven van een tutorial. Reageren
lexus123 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Alle afbeeldingen als flats/wolkjes/lucht en logo in paint gemaakt en toen met photoshop animatie achter elkaar gezet. Net als in jouw signature. Lucht ook? Leek me eerder een homemade Gradient uit PS. Maar ik vind het een hele mooie avatar En die lijntjes tussen gebouwen, ik vind het wel wat hebben Echt knap dat het allemaal in Paint is gemaakt. Reageren
Wienish Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Goedenavond,Ik heb een nieuwe avatar gemaakt en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Hij is helemaal gemaakt met Paint, de lucht erachter, de flats, de letter 'B' samen met de ster en de rand. Alleen voor de animatie heb ik photoshop gebruikt om het .gif te maken. Blauwe versie Bruine/gele versie Update Update 2 (Achtergrond is een mix van paint en photoshop) Alvast bedankt, Bierbuikje Nice dat er ook eens wat vaker Paint word gebruikt, zoals ik dat ruim een jaar terug deed... Alleen moet ik er toch bij zeggen dat ik het jammer vind dat je dit ook met Photoshop gedaan hebt. Ik dénk, weet nie tzeker, dat ik een dergelijk effect kan krijgen met Paint, (achtergrond uit Powerpoint, om toch maar even het Office Pakket te gebruiken) en Windows Movie Maker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.