blokzeil1 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik kan je beter adviseren nieuwe pc kopen klaar met upgrade loop je altijd tegen problemen aan werkgeheugen werkt niet lekker inv geheugen controller van de cpu prossecor kan niet op de moederbord inv met sockets enz. video kaart en prossecor problemen bv een bottneck je kan niet zomaar alles bij elkaar gooien en nieuwere hardware betekend meestal meer stroom verbruik dus weer andere voeding Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 en met een i7 nog wel langer denk ik, dat is een nieuwe generatie, ik dnek persoonlijk dat de i3-i9 nog wel een jaar of 5 mee zullen gaan, het is net zoals de P4 in zijn tijd compleet nieuwe technologie en een compleet nieuwe architectuur dat momenteel zijn tijd behoorlijk vppruit is, de i series gana nog wel ff mee denk ik zelf. Dat valt ook wel mee hoor, het zijn quadcores die "weer" gebruik maken van hyperthreading, voor de rest zijn de prestaties niet verbazingwekkend ofzo.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 en met een i7 nog wel langer denk ik, dat is een nieuwe generatie, ik dnek persoonlijk dat de i3-i9 nog wel een jaar of 5 mee zullen gaan, het is net zoals de P4 in zijn tijd compleet nieuwe technologie en een compleet nieuwe architectuur dat momenteel zijn tijd behoorlijk vppruit is, de i series gana nog wel ff mee denk ik zelf. Dat valt ook wel mee hoor, het zijn quadcores die "weer" gebruik maken van hyperthreading, voor de rest zijn de prestaties niet verbazingwekkend ofzo.. Met multithreaded benchmarks is eht verschil tussen Hyperthreading aan en Hyperthreading uit toch wel goed te merken. Overigens is de Hyperthreading uit de Pentium serie niet te vergelijken met die uit de i7/i5 serie, alleen de naam is hetzelfde, alles is helemaal vanaf de grond opgebouwt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) en met een i7 nog wel langer denk ik, dat is een nieuwe generatie, ik dnek persoonlijk dat de i3-i9 nog wel een jaar of 5 mee zullen gaan, het is net zoals de P4 in zijn tijd compleet nieuwe technologie en een compleet nieuwe architectuur dat momenteel zijn tijd behoorlijk vppruit is, de i series gana nog wel ff mee denk ik zelf. Dat valt ook wel mee hoor, het zijn quadcores die "weer" gebruik maken van hyperthreading, voor de rest zijn de prestaties niet verbazingwekkend ofzo.. Met multithreaded benchmarks is eht verschil tussen Hyperthreading aan en Hyperthreading uit toch wel goed te merken. Overigens is de Hyperthreading uit de Pentium serie niet te vergelijken met die uit de i7/i5 serie, alleen de naam is hetzelfde, alles is helemaal vanaf de grond opgebouwt. Idd, maar wat ik probeer te zeggne is dat de i7 behoorlijk overeenkomt met een P4, niet qua prestaties, maar hoe hij de markt opkwam, een cpu die zijn tijd ver vooruit was, maar toch ook in het begin niet vooruit te branden was. Een Core 2 Quad loopt neit veel achter op een i7, in de tijd dat de P4 op de markt kwam was hij niet veel sneller of zelfs trager als een P3, dat bedoel ik met de gelijkenissen, we weten inmiddels hoe lang een P4 is megegaan vandaar vermoed ik hetzelfde voor de i-series. @Blokzeil; wat lul jij een onzin, dna meot je eens naar de specs van ene moederbord kijken, dat jij nou neit kunt samenstellen betekent niet dat de rest van de wereld het ook niet kan, als je niet weet waar je het over hebt post dan niet, ik word een beetje ziek van mensen ide denken dingen te weten zoals jij. Bewerkt: 15 juli 2009 door wesley123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.