Jump to content

GTA:SA converteren naar GTA:IV graphics


erwinsteen

Recommended Posts

Nou ja de titel zegt het zelf, het lijkt mij (en natuurlijk veel anderen) best wel gaaf om zeg maar GTA:SA te converteren naar de graphics van GTA:IV. Dus ik bedoel zeg maar GTA:SA IN GTA:IV, dus GTA:SA 2 zeg maar met een nieuw verhaal :puh:.

Zou dat mogelijk zijn?

En ook, zou jullie dat wat lijken :l

gtaivsa.jpg

Ja ik heb domweg het viertje van GTA IV erachter geplakt, lame.. lol xD

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat nooit, IV heeft een heel andere engine dan de SA engine.

ja weet ik, maar ik bedoel dat ze SA als het waren remaken in de engine van gta IV, wel een boel werk maar ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal vast nog wel een nieuwe GTA gaan komen die is gebaseerd op de RAGE-engine. Ik verwacht alleen niet, en hoop trouwens ook niet, dat het gewoon een copy-paste is van de San Andreas speelwereld. Maar dat er vast nog wel een GTA gaat komen met mooie graphics staat eigenlijk wel vast.

Link to comment
Delen op andere websites

T'is best mogelijk, kijk maar naar de total conversion mods voor GTA SA. Datzelfde kan in IV ook, mits de juiste tools er zijn. Die tools zijn er nog niet allemaal, je kan wel models in IV zetten, maar b.v. nog niet correct plaatsen enzo. Ik twijfel er niet aan dat dat ooit wel goed gaat werken...

Maar, als je even naar de TC mods voor SA kijkt(bijvoorbeeld The Green Light District, waar ik bij zit, of GTA Mafia Stories), zie je hoe lang die mods al lopen... Het duurt jaren om een stad te maken, en SA bestaat natuurlijk al, maar wil je SA er in IV toch redelijk uit laten zien, dan zal je de models toch moeten updaten. Zoiets is gewoon té veel werk. In San Andreas is dat al maar moeilijk te doen, en daarin hoeven de models niet echt gedetailleerd te zijn, en als je zoiets voor IV maakt, dan moeten ze dat wél zijn, dat is super veel werk :puh:

Het is bijna onmogelijk om zoiets voor IV te maken, daar heb je een veel te groot team voor nodig, en zo verschrikkelijk veel modding kennis.

Overigens lijkt het me wel heel cool, vooral de bergen en bossen van SA, maar dan met goed uitgewerkte schaduwen en realistische textures. Ook Las Venturas zou er heel mooi uit kunnen zien, maar dream on, zo ver is het nog lang niet :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ach :puh:, Ik was ook wel wat aan het dromen (eigenlijk altijd xD).

Maar in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden ECHT bedankt, want meestal als ik zon soort onderwerp in een thread heb negeer mensen het thread of schelden ze me gewoon dom uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach :puh:, Ik was ook wel wat aan het dromen (eigenlijk altijd xD).

Maar in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden ECHT bedankt, want meestal als ik zon soort onderwerp in een thread heb negeer mensen het thread of schelden ze me gewoon dom uit :puh:

:puh:, waarom zouden we je daarom uitschelden. Ieder mens mag dromen. Alsof ze zelf nooit hebben verlangd naar San Andreas met de RAGE engine, en euphoria.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk, maar gaat nog lang duren. GTAForums.com is momenteel down, maar anders kon ik je laten zien dat er al een DFFtoWDR tool in de maak is (om custom 3D modellen in SA formaat te converteren naar GTA IV). ;)

Dus de tools ervoor zijn er bijna, alleen het werk is gigantisch, als je tenminste de héle stad wil gaan converteren...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat zekers lukken. Maar niemand heeft er tijd voor en iedereen is lui :bier:

Auto's zijn converteerbaar, vliegtuigen ook, de hele map, textures (eigenlijk hoeft dit niet, IV heeft standaard betere textures). Missies zijn nabootsbaar.

It's all possible.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach :puh:, Ik was ook wel wat aan het dromen (eigenlijk altijd xD).

Maar in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden ECHT bedankt, want meestal als ik zon soort onderwerp in een thread heb negeer mensen het thread of schelden ze me gewoon dom uit :puh:

:puh:, waarom zouden we je daarom uitschelden. Ieder mens mag dromen. Alsof ze zelf nooit hebben verlangd naar San Andreas met de RAGE engine, en euphoria.

Wat is de RAGE technologie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ach :puh:, Ik was ook wel wat aan het dromen (eigenlijk altijd xD).

Maar in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden ECHT bedankt, want meestal als ik zon soort onderwerp in een thread heb negeer mensen het thread of schelden ze me gewoon dom uit :puh:

:puh:, waarom zouden we je daarom uitschelden. Ieder mens mag dromen. Alsof ze zelf nooit hebben verlangd naar San Andreas met de RAGE engine, en euphoria.

Wat is de RAGE technologie?

Rockstars Advanced Game Engine

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...