otteren Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Hoi In mijn computer zit een voeding (duh) maar aangezien ik er niet zo handig mee ben heb ik een vraagje. als ik het goed heb zit er in de 8terkant van de pc een voeding, waar je ook de stekker in doet. Hoort die hart te blazen? als een soort koeling zeg maar of hoort er gwn een beetje lcuht uit te komen? Want als ik gta iv aan het spele ben komt er een klein beetje hete lucht uit als ik ik nix doe komt er een klein beetje koude lucht uit? Klopt dit en is dit bij jullie ook of zit er teveel stof in? Reageren
ikt Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Dit ligt an het model, maar dit gedrag is voor een voeding normaal. Sommige voedingen gaan heel hard werken, andere werken rustig. Reageren
otteren Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 kj dan zal het wel goed zijn is het goed als ik ff een stofzuiger slang er tegen hou om de stof eruit te zuigen ofzo? of gaatie dan kapoet Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Als je het vermogen van de stofzuiger op z'n laatst zet, zou het geen probleem moeten zijn. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.