felix_feex Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Hallo, Ik heb mijn auto ingevoegd in San Andreas, maar nu wanneer ik hem laad staat geen enkel beweegbaar onderdeel op zijn juiste plaats. bijvoorbeeld: De motorkap staat omhoog, de deuren naar beneden, de voorruit staat schuin... Hoe kan ik dit oplossen zonder al te veel te knoeien met de Pivot points en de dummys in alle richting te draaien? en nog een kleinigheid, mijn auto bljift ook wit. In 3ds max heb ik 3 tga files die de texture geven. Als ik dan mjin dff export, moet ik in mijn txd toch gewoon dezelfde files met dezelfde namen gebruiken?? Want als ik dat doe, kom ik een txd file uit van 600kb (na comprimeren) (mss te groot) en dan verschijnt de auto niet meer ingame, als ik de oude txd behoud blijft hij nogal logisch wit (op de nummerplaat na) kan iemand mij hierbij helpen? grz Reageren
felix_feex Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Ik heb nog een motor (Z50A ipv Sanchez) ingevoegd, en ook hier heb ik dezelfde problemen Het stuur staat duidelijk niet op de juiste plaats De Achterband verschijnt op één of ander manier NIET PS: ik heb nog geen echte texture toegevoegd Bewerkt: 17 juli 2009 door felix_feex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.