Jump to content

alignment van beweegbare delen is niet goed


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb mijn auto ingevoegd in San Andreas, maar nu wanneer ik hem laad staat geen enkel beweegbaar onderdeel op zijn juiste plaats.

bijvoorbeeld: De motorkap staat omhoog, de deuren naar beneden, de voorruit staat schuin...

Hoe kan ik dit oplossen zonder al te veel te knoeien met de Pivot points en de dummys in alle richting te draaien?

en nog een kleinigheid, mijn auto bljift ook wit.

In 3ds max heb ik 3 tga files die de texture geven.

Als ik dan mjin dff export, moet ik in mijn txd toch gewoon dezelfde files met dezelfde namen gebruiken??

Want als ik dat doe, kom ik een txd file uit van 600kb (na comprimeren) (mss te groot) en dan verschijnt de auto niet meer ingame, als ik de oude txd behoud blijft hij nogal logisch wit (op de nummerplaat na)

kan iemand mij hierbij helpen?

grz

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog een motor (Z50A ipv Sanchez) ingevoegd, en ook hier heb ik dezelfde problemen

Het stuur staat duidelijk niet op de juiste plaats

De Achterband verschijnt op één of ander manier NIET

PS: ik heb nog geen echte texture toegevoegd

post-114194-1247831643_thumb.jpg

post-114194-1247831653_thumb.jpg

Bewerkt: door felix_feex

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...