Jump to content

Stevie's Car theft


Anton van Hussel

Recommended Posts

Kijk eens in je sms-geschiedenis of je ooit al een smsje van Brucie hebt gehad, waarin staat dat je een auto (Ik geloof een Intruder?) moet stelen voor Stevie.

;)

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens in je sms-geschiedenis of je ooit al een smsje van Brucie hebt gehad, waarin staat dat je een auto (Ik geloof een Intruder?) moet stelen voor Stevie.

;)

Ja, wat voor voertuig je moet spelen is willekeurig, bij mij was dit een Bobcat, maar zoals je al zei ik dacht ook dat het niet kwam en toen kwam ik erop om in men sms-geschiedenis te kijken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens in je sms-geschiedenis of je ooit al een smsje van Brucie hebt gehad, waarin staat dat je een auto (Ik geloof een Intruder?) moet stelen voor Stevie.

;)

Ja, wat voor voertuig je moet spelen is willekeurig, bij mij was dit een Bobcat, maar zoals je al zei ik dacht ook dat het niet kwam en toen kwam ik erop om in men sms-geschiedenis te kijken :7 .

bingo ik heb hem, ben nu al op de helft met die misies. ik had hem inderdaad nog in mijn geschiedenis staan want ik dacht toen van: oh dat komt wel ik zit nu in het verhaal. bedankt jongens

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je er een paar posten alsjeblieft?? Owja, als je een Infernus wilt hebben moet je wachten tot je die Job krijgt van Stevie. Voor hem moet je namelijk een keer een infernus stelen. Jat die en zet die in je parkeerplaats. Geen zorgen, Stevie's auto's spawnen steeds terug, dus kun je nog steeds de missies halen ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je er een paar posten alsjeblieft?? Owja, als je een Infernus wilt hebben moet je wachten tot je die Job krijgt van Stevie. Voor hem moet je namelijk een keer een infernus stelen. Jat die en zet die in je parkeerplaats. Geen zorgen, Stevie's auto's spawnen steeds terug, dus kun je nog steeds de missies halen ;).

Banshee(Oranje met Gele Lijn)

Cavalcade(Groen met groene velgen)

Cognoscenti(Parelwit)

Huntley Sport(Navy-Blauw en Luchtblauw)

Patriot(Taxi-gele kleur net dezelfde als die van Playboy X' Patriot)

Sabre GT(Limoen-groen met blauw streepje en een oranje schijn)

Sultan(Matblauw en zwarte velgen)

Als er ontbreken mag dat liefst gezegt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je er een paar posten alsjeblieft?? Owja, als je een Infernus wilt hebben moet je wachten tot je die Job krijgt van Stevie. Voor hem moet je namelijk een keer een infernus stelen. Jat die en zet die in je parkeerplaats. Geen zorgen, Stevie's auto's spawnen steeds terug, dus kun je nog steeds de missies halen ;) .

Alsjeblieft Cuban Gangster.

Het hele lijstje:

Infernus: deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen.

Comet: deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sultan: deze is Donkerblauw met Zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Moonbeam: deze heeft een speciale rode Metallic kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sabre GT: Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep, kom je buiten om niet tegen.

Patriot: Deze is netzoals bij Playboy X zijn missie's geel, maar heeft een vlag op de zijkant.

Huntley Sport: deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, En heeft bovendien een krachtigere moter.

Buccaneer: Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur, kom je buiten om niet tegen.

Dilletante: deze is helemaal goud gespoten, kom je buiten om niet tegen.

DF8-90: deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise, kom je buiten om niet tegen.

Turismo: deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur die je buiten om niet tegen komt

Banshee: deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep, kom je buitenom niet tegen.

Manana: ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit, kom je buiten om niet tegen.

Cognoscenti: deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw, kom je buiten om niet tegen.

Rebla: deze is Bruin-Oranje Metallic en kom je buiten om niet tegen.

Dukes: deze is lichtdonker Metallic oranje en kom je buiten om niet tegen.

Intruder: deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Faggio: Deze is licht metallic-groen met zwart, kom je buiten om niet tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn de voertuigen van Exotic Exports ook exclusief?? En Tommy, waar haal jij steeds al die info vandaag :O .

Misschien onthoud hij dit gewoon van de ervaring die hij heeft opgedaan bij het zoekn van deze auto's :7 ?

De auto's voor Brucie zijn trouwens niet exclusief, dit zijn gewone versies(denk ik toch).

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn de voertuigen van Exotic Exports ook exclusief?? En Tommy, waar haal jij steeds al die info vandaag :O .

Misschien onthoud hij dit gewoon van de ervaring die hij heeft opgedaan bij het zoekn van deze auto's :7 ?

De auto's voor Brucie zijn trouwens niet exclusief, dit zijn gewone versies(denk ik toch).

Nou, ik geloof dat er aardig wat zeldzame auto's (kleuren) tussenzitten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...