BV_1993 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Zoals de titel zegt mag je hier je screen posten met je GTA IV instellingen. Zoals dit voorbeeld: Edit: sorry, kan iemand het verplaatsen, zie nu dat ik gemist ben Bewerkt: 14 juli 2009 door BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Zoals de titel zegt mag je hier je screen posten met je GTA IV instellingen.Zoals dit voorbeeld: Edit: sorry, kan iemand het verplaatsen, zie nu dat ik gemist ben Wat is hemelsnaam heeft DIT VOOR ZIN? er bestaat toch al een dergelijk topic? Leuk bedacht, maar ben bang voor je dat het snel gesloten wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 het moest in het gedeelte IV:General staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Ik kon zweren dat hierover al een topic bestond, maar ik kan het niet vinden. Als iemand het vind mag hij de link geven, maar tot zover dat niet gegeven is blijft dit topic open. Verplaatst naar GTA IV: General. Mijn instellingen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Vraagje: Ik zie dat er 'Graphics' staat, maar bij mij staat dat er nooit? Ik speel op de Playstation3. Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden dat dit alleen voor PC is..? Groeten, Gta Bram. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Vraagje: Ik zie dat er 'Graphics' staat, maar bij mij staat dat er nooit? Ik speel op de Playstation3. Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden dat dit alleen voor PC is..?Groeten, Gta Bram. Ja, alleen Pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Ok, bedankt. Jammer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Waarom is iedereen zo terughoudend met zijn Detail Distance? Let trouwens maar niet op de gespikkelde dingen, ik ben mijn stipple.wtd aan het tweaken. Mijn versie die nu goed is heeft geen gespikkeldheid, dus de view distance kan gewoon laag zijn. Bewerkt: 14 juli 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 zijn er zo weinig mensen die de pc versie hebben ? of willen de meeste hun instellingen niet posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 zijn er zo weinig mensen die de pc versie hebben ?of willen de meeste hun instellingen niet posten? Omdat de pc-versie nogal zwaar is en niet elke pc dit aankan, ik heb namelijk ook eerst de pc-versie gehad maar hij was te zwaar dus heb ik een 360 gekocht, hierdoor gaan veel mensen nogal snel een console-versie kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M3TaL Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 View Distance Detail Distace Car Destiny Shadow destiny Wat is dat eigenlijk? Wie kan mij uitleggen wat dit is? Mvg, M3TaL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 View Distance: hiermee stel je in hoe ver je kan kijken Detail Distance: hiermee stel je de afstand in dat de details geladen worden Car Density: hiervan ben ik niet zeker, maar ik denk dat het het gewicht van de wagens is Shadow Density: hiermee stel je in hoeveel schaduw er is, op het maximum hebben de meeste objecten een schaduw en op het minimum is er geen schaduw hopelijk verduidelijkt dit het een beetje Mvg, BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 View Distance: hiermee stel je in hoe ver je kan kijkenDetail Distance: hiermee stel je de afstand in dat de details geladen worden Car Density: hiervan ben ik niet zeker, maar ik denk dat het het gewicht van de wagens is Shadow Density: hiermee stel je in hoeveel schaduw er is, op het maximum hebben de meeste objecten een schaduw en op het minimum is er geen schaduw hopelijk verduidelijkt dit het een beetje Mvg, BV_1993 Ik denk niet dat car density met het gewicht temaken heeft hoor, maar het aantal auto's die op de weg rijdt, hoe hoger hoe meer auto's en vice versa. View Distance is eigenlijk de verte vanaf dat je computer de dingen in de verdere omgeing begint te laden, wat dus overeenkomt met wat je kunt zien. De rest klopt hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M3TaL Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Dank je voor het Info Mvg, M3TaL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.