Jump to content

GTA IV Configuration


BV_1993

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M3TaL

    10

  • BV_1993

    6

  • wesley123

    4

  • Phoenyxar

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

poeh, moeilijk....

een pentium dc voldoet niet aan de eisen, maar je kan wel gta4 spelen. vraag niet hoe :7

ik denk 20fps, maar dan op low. en dat is niet mooi. voor gta4 kan je het best een amd phenom2 (voor de prijs) nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraagje over gta4 pc , ik heb een laptop in het oog met NVIDIA GeForce 9100M-G met 1919 TurboCache shared video memory, nou weet ik niet als dat genoeg zal zijn voor op high setting te spele, want op een informatie website erover zeggen ze dat die videokaart het niet zou aankunnen, of zou ik beter een ps3 kopen?

GRTS lagagne93

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraagje over gta4 pc , ik heb een laptop in het oog met NVIDIA GeForce 9100M-G met 1919 TurboCache shared video memory, nou weet ik niet als dat genoeg zal zijn voor op high setting te spele, want op een informatie website erover zeggen ze dat die videokaart het niet zou aankunnen, of zou ik beter een ps3 kopen?

GRTS lagagne93

Zal niet voldoende zijn hoor, je zult toch een PS3 moeten kopen als je GTA IV wilt spelen.

PS: is dit nu al een topic geworden om hulp te vragen :? Hulp vraag je toch in het Technische Problemen gedeelte

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon zweren dat hierover al een topic bestond, maar ik kan het niet vinden. Als iemand het vind mag hij de link geven, maar tot zover dat niet gegeven is blijft dit topic open. Verplaatst naar GTA IV: General.

Mijn instellingen:

gtaiv2009071415225411.th.jpg

WTF Hanneswasco hoe kom jij in godsnaam met je Infernus op de mast van empire state building?

enne, hoe maken jullie die screenshots van jullie graphics?

Bewerkt: door 69-Dodge-01
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon zweren dat hierover al een topic bestond, maar ik kan het niet vinden. Als iemand het vind mag hij de link geven, maar tot zover dat niet gegeven is blijft dit topic open. Verplaatst naar GTA IV: General.

Mijn instellingen:

gtaiv2009071415225411.th.jpg

WTF Hanneswasco hoe kom jij in godsnaam met je Infernus op de mast van empire state building?

enne, hoe maken jullie die screenshots van jullie graphics?

print screen drukken ^_^

mijne is :

post-113534-1249555888_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

0f1cc77d94e74a1ac828846c5fbf9ca2b4263dc8.jpg

ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik dat laaste in moet stellen

owja, mijn kaart is een 8600GT 256mb

Oen. Stel je shadow density in op 0. vsync off.

Trouwens, waarom staan de opties onder een andere naam bij jou? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon zweren dat hierover al een topic bestond, maar ik kan het niet vinden. Als iemand het vind mag hij de link geven, maar tot zover dat niet gegeven is blijft dit topic open. Verplaatst naar GTA IV: General.

Mijn instellingen:

gtaiv2009071415225411.th.jpg

WTF Hanneswasco hoe kom jij in godsnaam met je Infernus op de mast van empire state building?

enne, hoe maken jullie die screenshots van jullie graphics?

print screen drukken ^_^

mijne is :

post-113534-1249555888_thumb.jpg

print screen drukken? als ik op de knop ''prt scrn'' van print screen druk gebuert er niks

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je op printscreen gedrukt heb, moet je even paint opstarten, je afbeelding plakken en die opslaan. Daarna ga je naar dit forum of naar bijvoorbeeld Photobucket en je upload dan je foto. Daarna post je die hier. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je op printscreen gedrukt heb, moet je even paint opstarten, je afbeelding plakken en die opslaan. Daarna ga je naar dit forum of naar bijvoorbeeld Photobucket en je upload dan je foto. Daarna post je die hier. ^_^

Xfire of Fraps zijn veel gemakkelijker hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je op printscreen gedrukt heb, moet je even paint opstarten, je afbeelding plakken en die opslaan. Daarna ga je naar dit forum of naar bijvoorbeeld Photobucket en je upload dan je foto. Daarna post je die hier. ^_^

Xfire of Fraps zijn veel gemakkelijker hoor :7

nou als ik op paint zit en open klik staat die afbeelding er niet tussen hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je op printscreen gedrukt heb, moet je even paint opstarten, je afbeelding plakken en die opslaan. Daarna ga je naar dit forum of naar bijvoorbeeld Photobucket en je upload dan je foto. Daarna post je die hier. ^_^

Xfire of Fraps zijn veel gemakkelijker hoor :7

nou als ik op paint zit en open klik staat die afbeelding er niet tussen hoor

nee,

je moet op Print Screen drukken

dan ga je naar paint

dan doe je Ctrl+v

en dan zou je afbeelding in paint moeten staan ^_^

OPMERKING : als je dit doet, kies dan het potloodje, anders werkt het niet (;

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...