Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Beste forumleden, Hier (Star Junction) hang een reclamebord voor (Ik denk een theater show) 'Swinging Puppets'. Op het bord staan 2 poppen afgebeeld. Een heeft de vorm van een cirkel, met 2 ogen en een openstaande mond, en de ander heeft een penisvorm. Die met die penisvorm heeft alleen 1 oog, helemaal van boven op de penisvorm. Dat oog duidt denk ik de plasbuis aan . Het reclamebord is zo ingedeeld: Rechts staat de pop met cirkelvorm, kijkend naar links, met zijn mond open. En Rechts staat de pop met de penisvorm, wijzend naar rechts, in de richting van de mond van de cirkelvormige pop. Het lijkt dus op een smiley die de penis 'met de mond wil bevredigen', om het maar netjes te zeggen. Screen: Groeten, Gta Bram. Mevin, bedankt voor je medewerking dmv het posten van de screen. Bewerkt: 14 juli 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 goed gevonden ik denk dat deze nog niet bekent is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 goed gevonden ik denk dat deze nog niet bekent is. Nee, ik heb de zoekfunctie een paar keer uitgebreid gebruikt, maar ik kon niets vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Ik maak wel ff een screen zal er zo hier bij zetten (Zit nu bij de hoofdpost ) Nog een paar posters gevonden >>Snapmap<< Bewerkt: 14 juli 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedankt voor de screen, Mevin. Hij staat in de hoofdpost, met je naam erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Als ik dit was tegengekomen had ik er waarschijnlijk niks in gezien maar jij kan dat wel, zonder informatie zou je er niet veel in zien maar met zie je het duidelijk, goed gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Als ik dit was tegengekomen had ik er waarschijnlijk niks in gezien maar jij kan dat wel, zonder informatie zou je er niet veel in zien maar met zie je het duidelijk, goed gedaan . Haha, bedankt :$ . . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 goed gevonden inderdaad!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ik wil niet opscheppen, maar ik had het al eens gevonden . Alleen moet je hier persé beeldmateriaal hebben om geloofwaardig over te komen xD. Volgens mij is het ook een verwijzing naar de Muppet Show. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ik wil niet opscheppen, maar ik had het al eens gevonden . Alleen moet je hier persé beeldmateriaal hebben om geloofwaardig over te komen xD. Volgens mij is het ook een verwijzing naar de Muppet Show. Maar ik poste hem als eerst. Tss... Haha, nee grapje. Maar ik post altijd een Snapmap en dan vraag ik iemand of hij/zij een screen wil posten. Als je een Snapmap plaatst heb je ook bewijsmateriaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik ga even een Snapmap zoeken hoor, ik post hem wel later . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ik ga even een Snapmap zoeken hoor, ik post hem wel later . Als het goed is staat er al een snapmap in de hoofdpost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wernard154 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 nouw ik denk da nie veel mensen op zon theater show zullen komen >>> Door Hanneswasco: Grote quote van hoofdpost verwijderd. De hoofdpost quoten is nergens voor nodig.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.