Jump to content

Swinging Puppets


Gta Bram

Recommended Posts

Beste forumleden,

Hier (Star Junction) hang een reclamebord voor (Ik denk een theater show) 'Swinging Puppets'. Op het bord staan 2 poppen afgebeeld. Een heeft de vorm van een cirkel, met 2 ogen en een openstaande mond, en de ander heeft een penisvorm. Die met die penisvorm heeft alleen 1 oog, helemaal van boven op de penisvorm. Dat oog duidt denk ik de plasbuis aan :puh: .

Het reclamebord is zo ingedeeld: Rechts staat de pop met cirkelvorm, kijkend naar links, met zijn mond open. En Rechts staat de pop met de penisvorm, wijzend naar rechts, in de richting van de mond van de cirkelvormige pop. Het lijkt dus op een smiley die de penis 'met de mond wil bevredigen', om het maar netjes te zeggen.

Screen:

post-82254-1247581672.jpg

Groeten,

Gta Bram.

Mevin, bedankt voor je medewerking dmv het posten van de screen. :)

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dit was tegengekomen had ik er waarschijnlijk niks in gezien :7 maar jij kan dat wel, zonder informatie zou je er niet veel in zien maar met zie je het duidelijk, goed gedaan :tu: .

Haha, bedankt :$ . :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet opscheppen, maar ik had het al eens gevonden ;). Alleen moet je hier persé beeldmateriaal hebben om geloofwaardig over te komen xD. Volgens mij is het ook een verwijzing naar de Muppet Show.

Maar ik poste hem als eerst. Tss... Haha, nee grapje. Maar ik post altijd een Snapmap en dan vraag ik iemand of hij/zij een screen wil posten. Als je een Snapmap plaatst heb je ook bewijsmateriaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...