Jump to content

Crash bij start cutscene


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb een nogal lang stuk script geschreven, het script laat een cutscene zien. Dit is het volledige cutscene script:

:MAIN_934
wait 0 
if 
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 312.2537 -2250.734 radius 5.5 5.5 
jf @MAIN_934 
03BD: destroy_sphere $GOTOPLAT 
Marker.Disable($GOTOPLAT2)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
fade 0 1000 
wait 2500
0674: set_car_model #HUNTER numberplate "TIBER" 
$HUNT = Car.Create(#HUNTER, 313.0278, -2368.581, 5.304692)
Car.Angle($HUNT) = 90.0
Car.Health($HUNT) = 80000
1@ = Actor.Create(Cop, #FBI, 300.8065, -2770.4819, 233.3672)
2@ = Actor.Create(Cop, #FBI, 288.0214, -2777.1479, 233.3672)
3@ = Actor.Create(Cop, #FBI, 288.0101, -2764.4705, 233.3672)
4@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 258.3033, -2777.3894, 233.3672)
5@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 259.3929, -2771.0781, 233.3672)
6@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 255.2807, -2767.6401, 233.3672)
7@ = Actor.Create(Cop, #AMRY, 257.3294, -2763.6189, 233.3672)
Actor.Angle(1@) = 275.2419222
Actor.Angle(2@) = 90.2285275
Actor.Angle(3@) = 90.2285275
Actor.Angle(4@) = 271.023590
Actor.Angle(5@) = 271.023590
Actor.Angle(6@) = 271.023590
Actor.Angle(7@) = 271.023590
Actor.WeaponAccuracy(2@) = 25
Actor.WeaponAccuracy(3@) = 25
Actor.WeaponAccuracy(4@) = 25
Actor.WeaponAccuracy(5@) = 25
Actor.WeaponAccuracy(6@) = 25
Actor.WeaponAccuracy(7@) = 25
05E2: AS_actor 2@ kill_actor 5@ 
05E2: AS_actor 3@ kill_actor 7@ 
05E2: AS_actor 4@ kill_actor 2@ 
05E2: AS_actor 5@ kill_actor 3@ 
05E2: AS_actor 6@ kill_actor 2@ 
05E2: AS_actor 7@ kill_actor 3@  
0638: AS_actor 1@ stay_put 1 
0638: AS_actor 2@ stay_put 1 
0638: AS_actor 3@ stay_put 1 
0638: AS_actor 4@ stay_put 1 
0638: AS_actor 5@ stay_put 1 
0638: AS_actor 6@ stay_put 1 
0638: AS_actor 7@ stay_put 1
02A3: enable_widescreen 1 
Camera.SetPosition(316.4244, -2326.396, 16.54333, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(313.0278, -2368.581, 5.304692, 2)
fade 1 1500 
wait 1000
00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF6' time 4500 flag 1
00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF7' time 4500 flag 1
00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF8' time 4500 flag 1
wait 14000
Camera.SetPosition(281.5597, -2724,55, 252.2445, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(300.8065, -2770.4819, 233.3672, 2)
wait 600
00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF9' time 4500 flag 1
00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF10' time 4500 flag 1
00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF11' time 4500 flag 1
wait 14000
fade 0 1000
wait 1000
02A3: enable_widescreen 0
Camera.Restore 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = TRUE
$MARKER4 = Marker.CreateAboveActor(4@)
$MARKER5 = Marker.CreateAboveActor(5@)
$MARKER6 = Marker.CreateAboveActor(6@)
$MARKER7 = Marker.CreateAboveActor(7@)
fade 1 1000
wait 1500

De cutscene hoort te starten wanneer ik een sphere in ga, maar om de een of andere reden crasht GTA wanneer de cutscene wil starten. Ik kan zelf geen oorzaak vinden, wie kan mij helpen? :-(

Grtz RD :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...