Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Hallo iedereen, Ik heb een nogal lang stuk script geschreven, het script laat een cutscene zien. Dit is het volledige cutscene script: :MAIN_934 wait 0 if 00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 312.2537 -2250.734 radius 5.5 5.5 jf @MAIN_934 03BD: destroy_sphere $GOTOPLAT Marker.Disable($GOTOPLAT2) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False fade 0 1000 wait 2500 0674: set_car_model #HUNTER numberplate "TIBER" $HUNT = Car.Create(#HUNTER, 313.0278, -2368.581, 5.304692) Car.Angle($HUNT) = 90.0 Car.Health($HUNT) = 80000 1@ = Actor.Create(Cop, #FBI, 300.8065, -2770.4819, 233.3672) 2@ = Actor.Create(Cop, #FBI, 288.0214, -2777.1479, 233.3672) 3@ = Actor.Create(Cop, #FBI, 288.0101, -2764.4705, 233.3672) 4@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 258.3033, -2777.3894, 233.3672) 5@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 259.3929, -2771.0781, 233.3672) 6@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 255.2807, -2767.6401, 233.3672) 7@ = Actor.Create(Cop, #AMRY, 257.3294, -2763.6189, 233.3672) Actor.Angle(1@) = 275.2419222 Actor.Angle(2@) = 90.2285275 Actor.Angle(3@) = 90.2285275 Actor.Angle(4@) = 271.023590 Actor.Angle(5@) = 271.023590 Actor.Angle(6@) = 271.023590 Actor.Angle(7@) = 271.023590 Actor.WeaponAccuracy(2@) = 25 Actor.WeaponAccuracy(3@) = 25 Actor.WeaponAccuracy(4@) = 25 Actor.WeaponAccuracy(5@) = 25 Actor.WeaponAccuracy(6@) = 25 Actor.WeaponAccuracy(7@) = 25 05E2: AS_actor 2@ kill_actor 5@ 05E2: AS_actor 3@ kill_actor 7@ 05E2: AS_actor 4@ kill_actor 2@ 05E2: AS_actor 5@ kill_actor 3@ 05E2: AS_actor 6@ kill_actor 2@ 05E2: AS_actor 7@ kill_actor 3@ 0638: AS_actor 1@ stay_put 1 0638: AS_actor 2@ stay_put 1 0638: AS_actor 3@ stay_put 1 0638: AS_actor 4@ stay_put 1 0638: AS_actor 5@ stay_put 1 0638: AS_actor 6@ stay_put 1 0638: AS_actor 7@ stay_put 1 02A3: enable_widescreen 1 Camera.SetPosition(316.4244, -2326.396, 16.54333, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(313.0278, -2368.581, 5.304692, 2) fade 1 1500 wait 1000 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF6' time 4500 flag 1 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF7' time 4500 flag 1 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF8' time 4500 flag 1 wait 14000 Camera.SetPosition(281.5597, -2724,55, 252.2445, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(300.8065, -2770.4819, 233.3672, 2) wait 600 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF9' time 4500 flag 1 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF10' time 4500 flag 1 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF11' time 4500 flag 1 wait 14000 fade 0 1000 wait 1000 02A3: enable_widescreen 0 Camera.Restore Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = TRUE $MARKER4 = Marker.CreateAboveActor(4@) $MARKER5 = Marker.CreateAboveActor(5@) $MARKER6 = Marker.CreateAboveActor(6@) $MARKER7 = Marker.CreateAboveActor(7@) fade 1 1000 wait 1500 De cutscene hoort te starten wanneer ik een sphere in ga, maar om de een of andere reden crasht GTA wanneer de cutscene wil starten. Ik kan zelf geen oorzaak vinden, wie kan mij helpen? Grtz RD Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Opgelost, fout zat hier: 7@ = Actor.Create(Cop, #AMRY, 257.3294, -2763.6189, 233.3672) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.