Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de pagina van onderstaande link kun je mij live zien werken aan de mod. Dit is een mogelijkheid voor jullie om misschien wat previews op de mod te hebben én om misschien wat ideeën, informatie etc. op te doen over modelen met SketchUp. Tevens is de pagina in tweeën gedeeld en kun je op de andere kant de Gtaforum.nl chat zien, waar jullie vragen kunnen stellen waar ik om de tien minuten ofzo antwoord op zal geven.

Klik hier om naar de pagina te gaan

Hopelijk vinden jullie het een beetje zinvol, ik hoor graag jullie reacties hierover, of ik dit vaker moet gaan doen. Dit is in eerste instantie een voorproefje, in de toekomst wil ik op deze manier live tutorials gaan geven over hoe je bepaalde dingen kunt modelen. Het is dus eigenlijk alsof je in de klas zit.

Geplaatst:

En ehm.. wanneer kunnen we je (weer) zien moddelen? :engel:

Verder is het een erg origineel idee moet ik zeggen :)

Geplaatst:
Mijn idee aarrggg Mijn idee aaaaahhhhh

lol

Ja Niels, je bent goed :engel:

:bonk:

En Puma lijkt me leuk om vaker te zien :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

lijk me wel interesant om te zien, ik werk zelf al een paar jaar met schetchup en ik kan mezelf inmiddels wel gevorderd noemen, mischien dat ik ondanks dat nog wel wat kan leren :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...