need my speed Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ik heb problemen met de GTA Ultimate Trainer V2 van Lithjoe (of hoe hij ook heet). Hij doet het namelijk niet...Met de zoekfunctie ben ik nergens op uit gekomen dus, wie wil mij helpen? Alle cheats doen het niet? Help! Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Je moet de trainer en de 2 bijbehorende files in dezelfde map als de .exe van VC zetten. Alleen dán doet hij het. Reageren
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Hij doet het nog niet. :angry: Reageren
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 ik heb hetzelfde probleem Vroeger deed hij het bij mij ook niet en toen heb ik iets gedaan (en ik weet 100% zeker dat hij in de goede map stond) en toen werkte hij wel, maar wat dat was... Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Hmm bij mij deed hij het gelijk, gewoon geinstalleerd waar VC.exe in staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.