Jump to content

mp voor ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedoel je online of met 2 op één console.

Als je online bedoelt: dit gaat niet :N

Als je met 2 op één console bedoelt: je moet een rood icoontje zoeken (die kan je vinden voor het huis van je vriendin), en dan met de tweede controller op start drukken ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ik bedoel gewoon met veel mensen wat je ook altijd in die flimpjes zie of is dat op alleen op de pc?

en waarom gaat dat niet?

Bewerkt: door patrick236
Geplaatst:
ik bedoel gewoon met veel mensen wat je ook altijd in die flimpjes zie of is dat op alleen op de pc?

en waarom gaat dat niet?

Dat is alleen op de PC omdat het gemod is, en je kan niet modden op PS2 :N

Geplaatst: (bewerkt)

en waarom gaat dat niet?

Dat is waar, en omdat je met een PS2 geen internet hebt (CMIIW: Correct Me If I'm Wrong)

En volgens mij kan je wel modden op de PS2, maar dat is iligaal en daarbij mogen we jouw niet helpen.

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst:

en waarom gaat dat niet?

Dat is waar, en omdat je met een PS2 geen internet hebt (CMIIW: Correct Me If I'm Wrong)

Correctie :puh:

Sommige games op de PlayStation 2 hebben online mogelijkheden, er zit niet voor niets een ethernetpoort in de PS2 :puh:

Geplaatst:

gta:sa @ ps2 kan je modden heb ik gehoord.

Maar dat moet je dan wel via je computer doen dacht ik, maar ik heb het niet helemaal gehoord en gezien.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Met een oude xbox kan je wel mta draaiend krijgen omdat MTA opensource is, dus kan je die compileren op de xbox. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd en wil ik ook niet :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...