patrick236 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 weet iemand hoe je multiplayer doet op de ps2 ik heb alles al geprobeert maar niks werkt Reageren
Platypus Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je online of met 2 op één console. Als je online bedoelt: dit gaat niet Als je met 2 op één console bedoelt: je moet een rood icoontje zoeken (die kan je vinden voor het huis van je vriendin), en dan met de tweede controller op start drukken Reageren
patrick236 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) ik bedoel gewoon met veel mensen wat je ook altijd in die flimpjes zie of is dat op alleen op de pc? en waarom gaat dat niet? Bewerkt: 14 juli 2009 door patrick236 Reageren
Platypus Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 ik bedoel gewoon met veel mensen wat je ook altijd in die flimpjes zie of is dat op alleen op de pc?en waarom gaat dat niet? Dat is alleen op de PC omdat het gemod is, en je kan niet modden op PS2 Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) ik bedoel gewoon met veel mensen wat je ook altijd in die flimpjes zie of is dat op alleen op de pc?en waarom gaat dat niet? Dat is alleen op de PC omdat het gemod is, en je kan niet modden op PS2 Dat is waar, en omdat je met een PS2 geen internet hebt (CMIIW: Correct Me If I'm Wrong) En volgens mij kan je wel modden op de PS2, maar dat is iligaal en daarbij mogen we jouw niet helpen. Bewerkt: 16 juli 2009 door D-V-D-K Reageren
David22 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 ik bedoel gewoon met veel mensen wat je ook altijd in die flimpjes zie of is dat op alleen op de pc?en waarom gaat dat niet? Dat is alleen op de PC omdat het gemod is, en je kan niet modden op PS2 Dat is waar, en omdat je met een PS2 geen internet hebt (CMIIW: Correct Me If I'm Wrong) Correctie Sommige games op de PlayStation 2 hebben online mogelijkheden, er zit niet voor niets een ethernetpoort in de PS2 Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 gta:sa @ ps2 kan je modden heb ik gehoord. Maar dat moet je dan wel via je computer doen dacht ik, maar ik heb het niet helemaal gehoord en gezien. Reageren
leettjuh Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Je kan het gewoon niet via de ps2 spelen, wat erg jammer is! Reageren
alex.naoumov Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Met een oude xbox kan je wel mta draaiend krijgen omdat MTA opensource is, dus kan je die compileren op de xbox. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd en wil ik ook niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.