Youp Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Hoi jongens, Het spijt mij ten zeerste maar ik krijg van mijn ouders geen beeldscherm, en die ga ik ook niet nog eens kopen naast het risico wat ik al loop. Dus dan wordt het togg een laptopje. Ik wil het graag vanavond bestellen. Ik twijfel nog een beetje, Asus X61sl of de Acer 7738G. Betere laptops mogen natuurlijk ook aangeraden worden, behalve BaasB. Die moet oprotten. Edit 4 real: Eeeuuwwwww, deze kwam net aan het licht: Acer TM 7730G Bewerkt: 17 juli 2009 door Youp Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) De eerste moet je nemen voor de beste processor. De tweede zou ik niet nemen, en de derde heeft een goede processor en een goede videokaart. Als je niet veel gamet, neem dan de eerste. [Die Asus.] Bewerkt: 18 juli 2009 door MegaPilot Reageren
BaasB Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Neem anders deze: absoluut hier niet klikken hahahahahahaha!! Is wat goedkoper, maar wel meer dan goed genoeg om aan jouw eisen te voldoen. Bewerkt: 28 juli 2009 door BaasB Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Neem anders deze: absoluut hier niet klikken hahahahahahaha!! Is wat goedkoper, maar wel meer dan goed genoeg om aan jouw eisen te voldoen. Die zou ik niet nemen hoor, die andere drie laptops zijn veel beter.. Reageren
BaasB Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Neem anders deze: absoluut hier niet klikken hahahahahahaha!! Is wat goedkoper, maar wel meer dan goed genoeg om aan jouw eisen te voldoen. Die zou ik niet nemen hoor, die andere drie laptops zijn veel beter.. Jonge, kijk naar zijn eisen... Ja ok als je alles van pappie en mammie krijgt zoals sommige mensen kun je wel lekker allemaal het duurste van het duurste aanschaffen. Maar Youp moet hard werken voor zijn floes. Maar hij hoeft geen GTA IV en al die andere next gen games te kunnen spelen... MSN, internet, dingetjes voor school en WoW, zou jij daar een super laptop voor nemen als je hard moet strugglen voor jouw donnies? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Neen, ik krijg niet alles van mammie en pappier, BaasB.. Voor 500 euro heb je niks, dat is in 3 dagen verouderd, dan koop je je beter wat voor 700 euro een goede laptop(het beste voor 700 euro, welteverstaan). Reageren
BaasB Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Neen, ik krijg niet alles van mammie en pappier, BaasB.. Voor 500 euro heb je niks, dat is in 3 dagen verouderd, dan koop je je beter wat voor 700 euro een goede laptop(het beste voor 700 euro, welteverstaan). Ik doelde ook niet op jou, was gewoon bedoeld tegen mensen waarbij dat zo is (als dat bij jou niet zo is hoef jij je ook niet aangesproken te voelen hè). Maar voor 700 euro heb je een goede laptop... Voor wat? Voor nieuwe spellen enzo? Nou da's wel leuk en aardig, maar Youp heeft al aangegeven, dat hoeft hij niet. Je moet een laptop kopen waar je hem voor wilt gebruiken toch. Als je een laptop gaat kopen puur en alleen om verhaaltjes te typen in Microsoft Word, dan voldoet een laptop van 200 euro al. Dan zou het echt bullshit zijn om een laptop te kopen met een hele goede videokaart en dat soort fratsen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe meer je investeert, hoe langer het meegaat.. Reageren
BaasB Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe meer je investeert, hoe langer het meegaat.. Je bedoelt dat het anders ineens kapot gaat? Wij hebben boven een PC staat en die draait al 8 jaar goed mee. Of is dat met laptops weer anders? Reageren
Exoit Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Dat is met laptops wel anders ja Reageren
BaasB Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Oh ok, maar Youp zei tegen mij, die laptop hoeft toch maar een jaartje of 3/4 mee te gaan. Dan denkt hij dat hij genoeg geld bij elkaar gespaard heeft voor een hele goede desktop PC. Reageren
Exoit Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Oh ok, maar Youp zei tegen mij, die laptop hoeft toch maar een jaartje of 3/4 mee te gaan. Dan denkt hij dat hij genoeg geld bij elkaar gespaard heeft voor een hele goede desktop PC. Ok, maar dat hebben jullie nog niet gezegd. Dus dan kan hij best een wat goedkopere laptop kopen waardoor die meer geld overheeft voor een desktop later Reageren
BaasB Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ok, maar dat hebben jullie nog niet gezegd. Dus dan kan hij best een wat goedkopere laptop kopen waardoor die meer geld overheeft voor een desktop later Ja Youp heeft het nogal druk. Hij is voor zijn laptop aan het werken, beetje aardbeien plukken/hosselen enzo. Dus hij heeft niet veel tijd om te reageren. En dat ik het niet gezegd, tja, ik ben niet Youp's assistent ofzo. Ik ga niet allemaal precies bijhouden wat hij al wel en niet gezegd heeft. Maar in ieder geval, wat valt Youp aan te raden? Over een jaar of 3 á 4 wil hij graag een desktop computer met blu-ray lezer én brander aanschaffen. Dus de laptop mag tegen die tijd al best geëxplodeerd zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.