Mister.GTA Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Missie - Catch the wave Cheats - Ja Platform - PC Overig - Niet teveel geld opmaken Kan iemand deze halen alvast bedankt Groetjes SaveGameWrapper.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Iemand? Ik wacht er echt op.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Je wrapper werkt niet. Als je savegame hebt gewrapped moet je de hele map inpakken in een .RAR bestandje, niet alleen de SaveGameWrapper.exe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ja oke bedankt.. nog maar een keer dan ik hoop dat iemand hem snel kan halen. alvast bedankt CreatedWrapper_70554750.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ik zou de savegame graag voor je halen, maar als ik me wil aanmelden op jouw account heb ik een e-mailadres en wachtwoord nodig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb ze je doorgestuurd heb je ze ontvangen? groetjes en succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Catch the Wave -- Mission Passed! Beloning: $7500,=Savegame: Installeren van deze savegame: Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e00001f5432d8f9a welke je kan vinden in: Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ik krijg hem in winrar maar als ik hem wil kopieren dan geeft hij foutmelding aan zoals: File corrupt of Unexpected end of archive Wat moet ik nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik krijg hem in winrar maar als ik hem wil kopieren dangeeft hij foutmelding aan zoals: File corrupt of Unexpected end of archive Wat moet ik nu doen? Probeer het bestandje eens uit te pakken op je bureaublad en daarna te verslepen naar de map welke ik in m'n vorige post gegeven heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 heb ik al geprobeert:( hij geeft al een foutmelding als ik hem open.. andere ideen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik heb het deze keer in een .ZIP bestandje gezet (je kan het dus uitpakken in Windows, je hoeft het niet met WinRAR te doen) en geüpload op RapidShare. http://rapidshare.com/files/256787066/SGTA412.zip.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.GTA Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik heb hem kunnen downloaden. ik moet nu gaan dus ik kan hem niet uitproberen maar alvast heel heel erg bedankt groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.