PorZ19 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 ik kan nu eindelijk online, maar op mijn online accont moet ik een nieuwe savegame starten weet iemand hoe ik mijn offline savegame op me online accont van windons Games for live of zoiets krijg want ik heb geen zin om overnieuw te beginnen terwijl ik 2 dagen terug de storyline uit heb gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 ik kan nu eindelijk online, maar op mijn online accont moet ik een nieuwe savegame startenweet iemand hoe ik mijn offline savegame op me online accont van windons Games for live of zoiets krijg want ik heb geen zin om overnieuw te beginnen terwijl ik 2 dagen terug de storyline uit heb gespeeld Je moet je gewoon aanmelden met je savegame die je hebt uitgespeeld, je wordt dan toch automatisch aangemeld bij LIVE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 mijn savegame is met offline accont gedaan en als dat doe, start gta 4 gelijk een new game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.