joeybambix Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) na een tijdje niet op het forum te zijn geweest ben ik er weer maar nu heb ik de n00bmode ontdekt en heb daar wat mee geklooit heb wat missies gedaan enz. maar nu komt ie ik kan niet meer verder na Just Business (je weet wel die missie van Big Smoke) ik heb die missies van OG Loc ook al gedaan. ik heb die Cesar Vialpando missie ook niet gekregen. dus mijn vraag is Waarom? moet crash bellen ofzo??? en hoe laat word je meestal gebelt??? ik krijg die missie maar niet... (Burning Desire) Greetings. EDIT: Ik heb em ge nieuw gamet en ehh ik heb dus een belangrijk telefoontje gemist... ik kan door spelen nu. maar toch bedankt allemaal Nog eens Many Greetings. Bewerkt: 14 juli 2009 door joeybambix Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) EDIT: Verward met andere missie xD Sorry Bewerkt: 16 juli 2009 door MartyCeha Reageren
joeybambix Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Eerst moet je de andere missies voor Woozie, CRASH en de mafia doen Die zijn er dus niet :O Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Eerst moet je de andere missies voor Woozie, CRASH en de mafia doen Je eerste missie voor Woozie is pas in SF dus dat kan niet. Ik denk wel dat je een telefoontje krijgt, een telefoontje krijg je als je is 10s niets binnengaat of entert, ook als je 3s of zo uit een voertuig bent, je hoeft hier helemaa de tijd niet voor uit te laten gaan. Misschien is dat het? Reageren
joeybambix Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Nope ik krijg em gewoon niet Reageren
Bayside Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Tja, het kan er natuurlijk gewoon aan liggen dat je spel bugged door de Noobmode. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Leuk dat je de n00bmode gebruikt, maar ik raad je af om 'm te gebruiken om de storyline mee te spelen. Het is bekend dat de n00bmode problemen kan geven bij bepaalde missies. Reageren
joeybambix Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb em bijna uitgespeeld nu met n00bmode Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik heb em bijna uitgespeeld nu met n00bmode Dat is fijn voor jou! Kun je toch NoObmode gebruiken! Reageren
zwierd Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 ik heb er last van, met noobmode, dat bij saints mark bistro, ik door de vloer val en dan in het water plons, waar alle gang members liggen.. o.o Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 En als je niet N00bmode gebruikt? (lees eens het bericht van _KoE_Mzungu boven je..) Gebruik je naast N00bmode nog andere modificaties? Reageren
Kratod Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Als dat niet de probleem is moet je nog veel meer hoods(gebieden) veroveren. Sweed belt je en verteld je dat, als dit niet zo is dan weet ik het ook niet ! Nog iets: heeft GTA SA noob mode :$ ? MVG. Kratod Bewerkt: 15 juni 2010 door Kratod Reageren
zwierd Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) noobmode is een mod ,een soort cheat. je kan bijvoorbeeld alle vehicles spawnen enzo. maar ik download wel ff de saint mark's bistro, want als je noob mode gebruikt dan verander je het main.scm dus kan je niet verder met die save ja ik gebruik meer mods, en nu ook sound mods Bewerkt: 16 juni 2010 door zwierd Reageren
grove_streets Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 srry maar wat is de: n00bmode Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Lees eens het bericht boven je.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.