Paapsaak Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Heyy,, Allereerst even één ding: ik wil geen discussies over voetbal: het gaat puur om het shirt en niet over de club. thnx verder is het m'n eerste eigen mod^^ Voorkant uitshirt: Uitshirt met Fernandez achterop: Thuisshirt met Wijnaldum achterop: Voorkant thuisshirt: En verder nog twee filmpjes ingame: Graag jullie reacties Bewerkt: 8 augustus 2009 door Paapsaak Reageren
Timske Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik vind het groene shirtje wel mooi, en dat gezijk over club dit club dat en dat je dan een slechtere rate krijgt vind ik ook nergens op slaan. Verder vind ik het er erg mooi uit zien Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Door zulke mods gaan hooligans van Ajax (etc.) je mod zitten beledige. Nee geintjééé! Mooie mod! Reageren
MFCL Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Feyenoord mod bij Paapsaak = Feyenoorders zijn Paapsaak Mooie mod (niet) Reageren
Paapsaak Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Haha, bedankt voor jullie reacties Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik vind het uitshirt beter gelukt dan het thuisshirt, maar mooie mod! Reageren
Traser Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Thuisshit met Wijnaldum achterop: Nice mod Reageren
Paapsaak Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind het uitshirt beter gelukt dan het thuisshirt, maar mooie mod! Jah de kleuren zijn een beetje té fel idd bij het thuisshirt die ga ik nog ff wat mooier maken denk ik Thuisshit met Wijnaldum achterop: whahaha ik had het niet eens door joh maar bedankt voor de tip, heb het verandeRd en verder bedankt voor de complimenten allemaal Bewerkt: 8 augustus 2009 door Paapsaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.