sweex236 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik kom niet meer verder met de met de missie N.O.E. Kan iemand mij helpen? Missie(s): N.O.E Cheaten: Ja hoor, ga je gang =) Versie: 1 GTASAsf1.b
Bayside Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Ik doe hem wel even EDIT: De savegame is niet echt in orde. Zo had je opgeslagen in Angel Pine en heb ik dus helemaal naar Verdant Meadows moeten rijden. Daar aangekomen kwam ik erachter dat je nog verschillende onderdelen van de vliegschool moest halen, en dat.. tja, de vliegschool is iets waar ik nog altijd problemen mee heb. Ik upload de savegame, ditmaal opgeslagen in Verdant Meadows wel, dan kan iemand anders hopelijk de vliegschool halen en als diegene wilt ook gelijk N.O.E. doen. EDIT II: Ik zie net dat je een savegame voor de vliegschool hebt aangevraagd, die -Matthijs- voor je heeft gehaald. Ik zal die savegame downloaden en daar de missie N.O.E. op spelen (Ik denk dat je de verkeerde savegame hebt geupload..) EDIT III: Mission passed! Missie: N.O.E. Beloning: $15000 Extra: Ik heb de missie uitgespeeld op een ongemodde versie van San Andreas zonder cheats of trainers te gebruiken, zonder geld uit te geven en zonder andere activiteiten dan de missie zelf te doen. Blijkbaar had jij de verkeerde savegame geupload, namelijk de savegame van voordat -Matthijs- de Flying School voor je had gehaald. Ik heb daarom eerst je savegame van voor de School gespeeld, van Angel Pine naar Verdant Meadows gereden en daar nog geprobeerd te Flying School te halen Daarna keek ik even rond op je profiel en zag ik het topic van de Flying School. Zodoende heb ik daar de savegame uit gehaald (Dit houd dus in dat alles wat je nadat je de savegame die -Matthijs- voor je had gedaan kwijt bent. Als dit heel erg is, zeg het maar ) De (juiste) savegame zit in de bijlage. Veel plezier en succes met de rest van GTA: San Andreas! Bewerkt: 15 juli 2009 door Bayside
sweex236 Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ow sorry mja is niet erg hep ik weer wat te doen:P heel erg bedankt!!!!!
Recommended Posts