Jump to content

glimmende auto's


r.deroos

Recommended Posts

hoi

ik heb zitten knoeien met de instellingen van IV,(PC) maar nu zien mijn autos er niet mooi en glimmend uit.

met welke schuifje of met welke optie was dat ook alweer?

Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • r.deroos

    17

  • wesley123

    10

  • Djmaddox

    5

  • Sprunk

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

zo wesley, als jij denkt het beter te weten dan ik (je hebt t niet eens gezien) nodig ik je uit bij mij thuis te kijken hoe gta4 het doet.

wat zeg je daar van? dan word je neergehaald waar je bijstaat :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

zo wesley, als jij denkt het beter te weten dan ik (je hebt t niet eens gezien) nodig ik je uit bij mij thuis te kijken hoe gta4 het doet.

wat zeg je daar van? dan word je neergehaald waar je bijstaat :schater:

Ik kom al te graag mee, eerst zien dan geloven. :7

Link to comment
Delen op andere websites

nee, alleen wesley.

hij heeft voor een zestienjarige te veel noten op zn zang.

dus of wesley, of niemand.

aan hem de keuk om de waarheid te zien. want we hebben ruzie om dat jullie het onmogelijke niet geloven. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

gezellig hoor.

ik weet neit wat jij aan het lullen bent, je geeft constant bullshit advies, je beweert dat jij gta 4 op high speelt met ene on board 8100, en dan vind jij het zo te zien nog raar ook?

Jij weet er echt gene zak van, en dus meot je ook geen advies geven, iets wat kennelijk niet duidelijk genoeg voor jou is, dus ga eers tmaar eens wat leren over hardware/gta4 voor dat je weer eens wat vna je 'geweldige' advies loslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

pardon?

ik gta4 op highest?

op lowest, met een framerate normaal rond 20fps.

jij zegt daarom dat ik bullshit advies geef, maar dat klopt natuurlijk voor geen meter.

ik beveel idereen aan om minstens een 9800gt te hebben om te kunnen spelen.

jij maakt weer van een mug een olifant. :duh:

en daarom mag je het zelf zien, of niet

Link to comment
Delen op andere websites

lawl, jij lult echt weer onzin.

je stelt je dingen steeds vaker bij.

Je zegt tegen ene persoon die een cpu heeft die neit aan de eisen voldoet dat hij neit ene nieuwe hoeft te kopen, omda tje hem zelf goed met je athlon en 8100 op high speelde.

Je hebt echt ongelofelijk vaak fout advies gegeven, je adviseert dingen die neit aan de eisne voldoet ne ook zijn je posts compleet bullshit, en je hebt het zlef nog neit eens door ook he?

Ik, en net zoals vele anderen, maken niet van een mug een olifant, maar we spreken de waarheid, jou 'advies' slaat nergens op, je 252 posts zijn echt posts pet pure bullshit.

quote 1: 1 van de vele posts waar gene reet vna klopt en waarin onzin word gelult door jou

100mhz onder minimum haalt ie wel hoor, heb zelf ook de 4400+ 2,3ghz en werkt prima.

zelfs met de onboard 8100gt heeft ie goed gedraaid op low.

waarom zouden minimum eisen bestaan?

Ga nu aub voordat je advies gaat geven eerst leren over hardware, wat goed en neit goed is, wat de snelheid uitdrukt vna iets. Leer ook eers maar eens hoe je settings verandert, onze 'expert' denkt echt alles te weten, maar weet niet eens hoe je settings veranderd, dus ik snap niet waarom jij advies geeft, waarschijnlijk snap je het zlef ook niet, anders was je er wel mee gestopt.

Ik hoop da thet nu ene beetje duidelijk is dat je meot stoppen met advies te geven, WANT JE WEET ER NIKS VAN

EDIT: nog ff een mooie experts quote:

Rockstar heeft al aangegeven dat bij een aantal videokaarten de game crasht bij het opstarten (waaronder mijn 3870HD :-( ), maar dit probleem ken ik nog niet.

wat bedoel je met crached?!

Als je neit eens weet wat crashen is vraag ik me af of je hier wel goed bent.

deze is ook mooi:

nu, een 9500gt heeft 350watt nodig. als je een sterke voeding hebt, (a-merk) red je het wel.

Hij zegt dat hij een 330Watt voeding heeft in een merk pc, een echte expert zoals jij weet toch wel dat daar een b of zelfs c-merk in zit.

Je moet mss je eigne posts enes nalezen, dna zul je zien wat voor een onzin erin voorkomt.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet er wel wat van, ik zeg dat gta4 met een athlon van 2,3x2 speelt, maar niet aan te bevelen is.

nu zeg je weer dat ik op high speel, waar haal je dat vandaan?

en jij wordt gewoon KWAAD op mij, terwijl jij zelf de grote schijterd bent, die niet bij mij thuis wil kijken.

DAN zul je zien dat ik niet lieg, maar meneertje laat daar niets van horen, waarom niet?

IK SPEEL GTA4 MET EEN AMD ATHLONx2 4400+, een 8100gt en 2GB Ram.

en ik zeg dat NIET omdat ik geen andere pc heb, kijk maar in mijn handtekening.

dus, waarom zou ik liegen?

ik zou ook graag wat van die foute adviezen willen zien.

conclusie: kom eens gezellig langs, en zie hoe hij t doet. wel snel, want mijn 4650 komt zaterdag hopeljk terug.

EDIT

dan crashen van de 3870 las ik ergens op internet, wist ik veel of ik het moest geloven, dus vraag ik of er mensen zijn die daar van gehoord hebben

over die voeding: hij kan m toch verwisseld hebben?--> een kennis heeft een merkpc (packard bell) met een ocz voeding. dat is een A-merk. NOOIT VERWISSELD

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

nou er staan er 3 voor je klaar, kant en klaar, voorgebakken. Ik zal zeggen tastoe.

Het zal fijn zijn als je je eigen posts eens doorleest, of verder hier gewoon wegblijft, ik heb me lang zat ingehouden, ik en vele anderen ergeren ons dood aan je bullshit advies.

Dus blijf aub uit het forum weg als je er nisk van weet.

Je weet ook al niet wat ene engine is.

Waarom zou ik uberhuapt naar je toegaan? moet ik otekijken wat voor een fail jij bent? liever niet, dat is echt zonde vna mijn tijd. Maar als je er echt op staat, gezellig...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...