Jump to content

glimmende auto's


r.deroos

Recommended Posts

nou kijk, als jij naar me toekomt om te zien hoeveel fps hij haalt (ik zal je het alvast vertellen, rond 23) dan kan jij fijn op dit forum aan iedereen vertellen dat je er NAAST ZAT.

ik weet niet waar jij je mee ergert. zoals ik al vele keren gezegt heb: hij draait goed, als je het nog steeds niet gelooft, kom je maar naar me toe.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • r.deroos

    17

  • wesley123

    10

  • Djmaddox

    5

  • Sprunk

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

eindelijk iemand anders:)

maarja, wesley kan misschien via pb zn msn adres doorgeven, kan hij via mn webcam zien dat ik gta4 speel. dan zet ik dat filmpje meteen op youtube, dat iedereen het mag zien.

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

la la la la la...... Gaap. Wat een kut FPS hebben jullie ik loop op medium met 30+ FPS . en dat op een 8800GT met een dual core 2.20 (overgecloct naar 2.40). En zoal ikt zij weten jullie bijde er dus geen ene ruk vanaf.

Link to comment
Delen op andere websites

eindelijk iemand anders:)

maarja, wesley kan misschien via pb zn msn adres doorgeven, kan hij via mn webcam zien dat ik gta4 speel. dan zet ik dat filmpje meteen op youtube, dat iedereen het mag zien.

nou laat maar zien dan, mijn msn staat op mijn profiel, ik wacht...

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal wel een filmpje maken, en via msn versturen.

mn internet is wat traag, en dan lijkt het of gta4 vast loopt, terwijl dat niet zo is. :tu:

Whahaha. :schater:

Het is beter om er gewoon over op te houden jongens. Zulke smoesjes kan iedereen wel verzinnen zeg. :duh:

Ik wens je veel plezier met IV op ultra low @ 800x600 met 15 FPS. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

is toch zo?

als msn vastloopt weet wesley niet of het mijn pc is op internet

volgens jullie pc, volgens mij internet

ik heb toch ook de storyline gedaan?

dat lukt heus niet met 15fps.

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

krabbel maar terug hoor gozer, zoals we allemaal hadden verwacht.

Ik heb jou mijn msn gestuurt, voeg me maar toe en laat maar zien, ik wacht.

Je verlult jezelf telkens weer, eerst zeg je nog dat je 28 fps hebt, dan is het 20 en dan ineens is eht af en toe 12, het is je kennelijk ook nog neit opgevallen dat neimand je gelooft, je wilt het zo graag bewijzen, en nu ik het wil zien, krabbel je terug, pussy

Link to comment
Delen op andere websites

r.deroos heeft denk ik wel een telefoon die op kan nemen op 30FPS+. Of een camera. Dan neemt hij op, met Fraps aan voor de FPS, en dan uploaded hij het filmpje op YouTube. Daarna bekijkt Wesley het filmpje op YouTube.

@ Wesley: Hoe voelt het om als een winnaar uit een flamegevecht te komen? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...