Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Goedenavond iedereen, Ik heb weer eens een probleem met scripten. Ik heb een aantal actors op een hoogte van 235.3672 geplaatst. De actors zouden normaal moeten spawnen maar ze zijn gewoon onzichtbaar. Maar als ik ze op een hoogte van 5.3672 spawn, worden ze wel goed gespawnt. En dat is niet alles, ik kan wel de markers die ik heb gespawnt zien! (Zie radar) Weet iemand een oplossing? Grtz RD Bewerkt: 14 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Bayside Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) De pijltjes op de radar wijzen naar beneden, zou dat niet gewoon betekenen dat ze onder je waar je dan ook op staat zijn gespawnd? Mijn waarschijnlijk zinloze inbreng, ik weet verder niks van SCM scripten af :$ @Hieronder, ah, ok ^^ Bewerkt: 14 juli 2009 door Bayside Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 De pijltjes op de radar wijzen naar beneden, zou dat niet gewoon betekenen dat ze onder je waar je dan ook op staat zijn gespawnd? Mijn waarschijnlijk zinloze inbreng, ik weet verder niks van SCM scripten af :$ Inderdaad, maar ik heb ze zo gespawnd dat ze een stukje uit de lucht vallen en op hun goede plaats terecht moeten komen. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Laat maar zitten, dankzij Basssss is het probleem opgelost! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.