Crypteq Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Omdat ik pas me gta sa het weer doet ( ) ben ik ook weer begonnen met scripten, Na een lange tijd niet te hebben gescript... Deze keer een klein scriptje gemaakt om de wielen van voertuigen te veranderen... Druk op F4 om het menu te openen. Naam: WheelChanger Soort: Cleo (.CS) script Tijd: 15 a 20 Minuten Screens: Download: WheelChanger.rar Installatie: Zie Readme (bijgevoeg bij download) Veel plezier Bewerkt: 15 juli 2009 door BC7 Reageren
Bayside Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Ziet er goed uit Wat is het? Cleo of SCM ofzo? Of gewoon een programmaatje als een trainer? @Hieronder: Ok Bewerkt: 14 juli 2009 door Bayside Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ziet er goed uit Wat is het? Cleo of SCM ofzo? Of gewoon een programmaatje als een trainer? Het is een cleo scriptje... Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ...Soort: Cleo (.CS) script ... Ziet er goed uit Wat is het? Cleo of SCM ofzo? Of gewoon een programmaatje als een trainer? @Hieronder: Ok Beter lezen, hé. Reageren
Deluxo Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik kan het bestandje niet in mijn CLEO-map doen. Hij geeft dan een error. Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Wat voor error geeft ie aan? Reageren
Timske Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Dit is grappig, moet je een keer bij een packer doen, 2 van de 6 wielen veranderen niet. Dit had ik in me SA-MP server Jammer dat ik geen SA heb geinstalt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.