Jump to content

heey mensen HELP MEEEEE !

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey gta forum gebruiker

ik wil graag modden voor de playstation2 ik weet niet hoe kunnen jullie het me uitleggen ? ik ben namelijk zelf niet zo techniess

Geplaatst:
maar dat is het probleem ik ben nog maar 12 en ik wil het zo graag ziet er zo coowl uit

Ik was 9 toen ik SA begon te modden. Voor jong en oud dus! ^^ Je vindt hier genoeg duidelijke tutorails hoe je moet modden. Als je zelf mods wilt maken kan dat ook. Dit is al één tutorail! KLIK

Geplaatst: (bewerkt)
maar dat is het probleem ik ben nog maar 12 en ik wil het zo graag ziet er zo coowl uit

Dat is geen probleem hoor, ik was 11 toen ik mijn eerste mods installeerde. Ik was zelfs 12 toen ik mijn eerste mod uitbracht. :)

Je kunt gewoon een paar tutorials volgen die Bayside aan je gaf, en binnen de kortste keren heb je een hele gemodde San Andreas! ;)

@Hierboven: Te laat. :7

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

dankje voor turtiols maar ik begrijp niet al die woorden !!!! kan het niet gewoon dat de mods kant en klaar op internet staan en dan op de pc kan downloaden

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het wel even voor je uitleggen.

Objecten en voertuigen in het spel zetten

Benodigdheden:

- IMG. editor, Hier te downloaden.

- GTA:SA versie 1.0. Let op! Je kan uitsluitend op versie 1.0 modden! Weten welke versie je heb? Kijk Hier

Begin

Stap 1: Download de mod.

Hulp nodig? Google ''GTA:SA mods'' en je komt al een eind. ;)

Stap 2: Als je de mod gedownload heb dan opent WinZip. Als het goed is zie je dan drie of meer bestanden. Wat jij nodig zult hebben is de ''Readme'', het .txd en het .dff bestandje.

Stap 3: Selecteer nu die drie bestandjes en kies ''openen in'', en kies dan een folder in je computer, documenten ofzo, maakt niet uit waar, als je maar weet waar.

Stap 4: Nu gaan we aan de slag met de IMG editor. Als het goed is heb jij de Img editor gedownload van de link verder hierboven. Selecteer alle bestanden in het WinZip schermpje, zoals bij de mod bestandjes, en open ze in een map op je PC. (Maakt ook niet uit waar, als je je het maar herinnert waar je het heb opgeslagen.)

Stap 4: Open nu de IMG editor (de toepassing)

Stap 5: Klik nu rechtsboven op ''openen'' en open het GTA3.IMG bestand die je kan vinden op ''Program files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models''

Stap 6: Typ in het zoekbalkje van de IMG editor het bestandje van het voertuig. (Gewoon de naam intypen van het txd bestandje van de gedownloadde mod.) Als je het bestandje heb gevonden, klik je op ''Import'', en je zoekt de bestandslocatie van de gedownloadde mod, en je klikt op het txd of dff bestandje en dan op ''openen'' (Let op!: Zowel het TXD als het DFF bestandje moeten gereplaced worden, maar doe dit per keer, dus niet tegelijk!)

Stap 7: Als je het .txd bestandje en het .dff bestandje gereplaced heb Moet je op rebuild archive klikken, anders crashed je spel tijden het laden of het instappen!. Open nu de ReadMe die in de gedownloadde mod bijgeleverd zat. Volg daarop de verdere instructies.

Stap 8: Instructies opgevolgd die in de ReadMe staat? Start het spel op een veel plezier!

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:
Stap 7: Als je het .txd bestandje en het .dff bestandje gereplaced heb Moet je op rebuild archive klikken, anders crashed je spel tijden het laden of het instappen![/b]. Open nu de ReadMe die in de gedownloadde mod bijgeleverd zat. Volg daarop de verdere instructies.

FireFighter

Toeme ik heb eigenlijk nog nooit op rebuild archive gedrukt en toch verschijnt mijn half afgewerkt model al in SA. btw zie mijn post over 'alignment', mss is dit wel het probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...