Jump to content

heey mensen HELP MEEEEE !

Recommended Posts

Geplaatst:
Stap 7: Als je het .txd bestandje en het .dff bestandje gereplaced heb Moet je op rebuild archive klikken, anders crashed je spel tijden het laden of het instappen![/b]. Open nu de ReadMe die in de gedownloadde mod bijgeleverd zat. Volg daarop de verdere instructies.

FireFighter

Toeme ik heb eigenlijk nog nooit op rebuild archive gedrukt en toch verschijnt mijn half afgewerkt model al in SA. btw zie mijn post over 'alignment', mss is dit wel het probleem.

Maar toch is het wel verstandig als je op ''Rebuild Archive'' klik, als is het maar zodat jij zeker weet dat het spel het niet begeeft. Tevens is de kans groter dat je spel crashed als je niet op ''Rebuild Archive'' klikt, dat heb ik namelijk meegemaakt. Ik moest Grand Theft Auto: San Andreas opnieuw kopen.

Geplaatst:

Modden op de PS2 is wel mogelijk, alleen vereist dit een omgebouwde playstation, en zal je je game opnieuw moeten branden.

Bovendien gaat het inderdaad een stuk lastiger dan op de pc, maar waarom kijk je niet hier even? 0_0

Apple-Mac

Geplaatst:
oow en WAAR VIND IK DAT ONTWERP PROGAMA

SORRY CAPSLOCK ZIT VAST :duh:

:D:gaap::@:puh::roll::kots::eten::7:koffie::sst::tu::dans:_O_:cya::N:Y:duh:0_0

Uhm....enkele zijn 3dsmax, z-modeller en sketchup, alhoewel je het ook in Gmax en Autodesk's Maya kan doen.

Het beste, maar ingewikkelste programma is 3dsmax. Dit programma kost, schrik niet, €2500, voor de volledige versie, maar het is mogelijk om dat te omzeilen (mogen we je niet verder mee helpen, sorry), of om Gmax te downloaden; een soort 3dsmax, maar dan met wat minder functies. Daar staat tegenover dat het wel volledig gratis is...

Apple-Mac

Geplaatst:
WAT zoveel geld heb ik geen eens en als jullie me niet helpen kan ik het ook nooit doen :N:N:N:N

De meeste van ons proberen je zo goed mogelijk te helpen, en zeggen informatie naar waarheid.

Ik begrijp dat je zoveel geld niet hebt, maar ik heb je ook enkele alternatieven gegeven.....

Probeer, zoals ik al zei, anders Gmax (<Klik voor download), te downloaden

En op deze pagina zijn verschillende tutorials te zien die geschreven zijn voor 3dsmax, maar de meeste zullen ook voor Gmax werken.

Apple-Mac

Geplaatst:

Heey,

ik begin het te bergrijpen ik moet die gmax ofzo downloaden en dan kan ik men eigen mod ontwerpen niet dat ik het ga doen ik denk dat ik ze van internet haal maar bedankt iedereen iemand die nog een leuke mod voor me heeft geef A.U.B

IEDEREEN DIE MEEHIELP BEDANKT ECHT TOF

Geplaatst:
Heey,

ik begin het te bergrijpen ik moet die gmax ofzo downloaden en dan kan ik men eigen mod ontwerpen niet dat ik het ga doen ik denk dat ik ze van internet haal maar bedankt iedereen iemand die nog een leuke mod voor me heeft geef A.U.B

IEDEREEN DIE MEEHIELP BEDANKT ECHT TOF

Maar je moet wel ervaring hebben met het programma en vele tutorials volgen voordat je een mod kan maken.

Denk eraan, het is niet van ''Oh, ik wil een mod maken, ik heb het nog nooit gedaan, boeie, waar kan ik beginnen! :eten:''

Je moet eerst voorkennis hebben.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

heej dollen toeter.... de playstation 2 speelt ALLES af vanaf de cd.... en slaat alleen savegames op op de memorycard....

wil je het spel modden?

download em,

ga aan het spel sleutelen zolang het nog op je pc staat,

brand em op een dvdtje,

bouw je ps2 om,

have fun!

Geplaatst:
heej dollen toeter.... de playstation 2 speelt ALLES af vanaf de cd.... en slaat alleen savegames op op de memorycard....

wil je het spel modden?

download em,

ga aan het spel sleutelen zolang het nog op je pc staat,

brand em op een dvdtje,

bouw je ps2 om,

have fun!

Die heeft lef dit te zeggen tijdens de overheersing van de huidige mod&admins :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...