Jump to content

PC upgrade: JeGe


JeGe

Recommended Posts

Spaar door en koop een totaal nieuwe PC, want met die net-niet upgrades zit je over een jaar weer met hetzelfde probleem. ( of eigenlijk al eerder.. )

Voordat ik geld voor een nieuwe PC heb zijn we al weer een jaar verder :')

Maar maken jullie je daar maar geen zorgen over ik ga gewoon voor die quad core upgrade set die ik al eerder vermeld heb.

Nu wil ik eigelijk alleen nog weten welke koeler en kast is het beste daarbij kan nemen (koeler moet wel een redelijk goede zijn en kast mag goedkoopste van de goedkoopste zijn want mij boeit het niet hoe die eruit ziet)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    51

  • wesley123

    15

  • Sprunk

    11

  • ikt

    10

Top Posters In This Topic

Spaar door en koop een totaal nieuwe PC, want met die net-niet upgrades zit je over een jaar weer met hetzelfde probleem. ( of eigenlijk al eerder.. )

Voordat ik geld voor een nieuwe PC heb zijn we al weer een jaar verder :')

Maar maken jullie je daar maar geen zorgen over ik ga gewoon voor die quad core upgrade set die ik al eerder vermeld heb.

Nu wil ik eigelijk alleen nog weten welke koeler en kast is het beste daarbij kan nemen (koeler moet wel een redelijk goede zijn en kast mag goedkoopste van de goedkoopste zijn want mij boeit het niet hoe die eruit ziet)

Waarom maak je je druk over de koeler? :puh: Je kunt gewoon de standaard Intel shizzle nemen, goedkoop, maakt weinig geluid op idle, wat meer als je 100% hebt en overclocken kan ook een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Spaar door en koop een totaal nieuwe PC, want met die net-niet upgrades zit je over een jaar weer met hetzelfde probleem. ( of eigenlijk al eerder.. )

Voordat ik geld voor een nieuwe PC heb zijn we al weer een jaar verder :')

Maar maken jullie je daar maar geen zorgen over ik ga gewoon voor die quad core upgrade set die ik al eerder vermeld heb.

Nu wil ik eigelijk alleen nog weten welke koeler en kast is het beste daarbij kan nemen (koeler moet wel een redelijk goede zijn en kast mag goedkoopste van de goedkoopste zijn want mij boeit het niet hoe die eruit ziet)

Waarom maak je je druk over de koeler? :puh: Je kunt gewoon de standaard Intel shizzle nemen, goedkoop, maakt weinig geluid op idle, wat meer als je 100% hebt en overclocken kan ook een beetje.

Die upgrade kit is niet boxed dus ik moet er een koeler bij kopen :

EDIT: Als jullie ergens anders een goede Core2Duo vinden of een quad core maar dan goedkoper (als ik GTA IV maar op Medium minimaal aan kan) laat het aub weten :)

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Nou,

Ik denk dat je met een core 2 duo tog wel op medium kan draaien?

Ik heb ook een core 2 duo e6600 @ 2,4ghz totaal 6,84 ghz ofzo stond op canyourunit heb er niet zoveel verstandvan.

Ook heb ik maar een zielige nvidia geforce 7900gt/gto 256mb en 2GB ram, die ik ga upgraden naar 4gb, ram kost tog niks meer.

Ik kan op medium en heb gewoon de rest op het hoogste behalve texture quality natuurlijk die staat op medium.

Iik heb ook msn aan staan en ik run het gwn zonder lagg

dus waarom zou het niet kunnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou,

Ik denk dat je met een core 2 duo tog wel op medium kan draaien?

Ik heb ook een core 2 duo e6600 @ 2,4ghz totaal 6,84 ghz ofzo stond op canyourunit heb er niet zoveel verstandvan.

Ook heb ik maar een zielige nvidia geforce 7900gt/gto 256mb en 2GB ram, die ik ga upgraden naar 4gb, ram kost tog niks meer.

Ik kan op medium en heb gewoon de rest op het hoogste behalve texture quality natuurlijk die staat op medium.

Iik heb ook msn aan staan en ik run het gwn zonder lagg

dus waarom zou het niet kunnen?

Oke top, maar als ik de prijs hiervan zou weten :')

Want als je alles los koop ben je veel meer kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

nouja hij zou er best wel moeite mee hebben maar als je hem tog gwn goed kan draaien?

owja en nog een vraagje he

mijn pc is 2dehands lelijk ik weet het maar volgens mij is die overgecloked?

Want ik heb een core 2 duo @ 2,4ghz dus dan lijkt het mij 2x 2,4ghz= 4,8 ghz maar dan kijk ik op can you runit en dan staat er 6,84ghz?

Link to comment
Delen op andere websites

je mag dat sowieso neit optellen, verder is canyourunit de grootste onzin die er is.

Voor goed draaien op medium heb je echt meer dna 2 cores nodig, een dual core heeft de grootste moeite om er ene fatsoenlijke fps eruitt e krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

F= Frames

P= Per

S= Seconds.

35FPS= 35 beeldjes per seconde.

en hoe meer fps hoe vloeiender je speel ervaring, van een redelijk vloeiende speel ervaring kun je uitgaan van een minimale 30fps of meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok jullie wilden weten wat mijn budget was; 305 euro.

Wat heb je al aan hardware dat je kunt hergebruiken? Als je redelijk spul hebt kun je het combineren met zooi uit de BBG van Tweakers.net: Klikkert (Niet schrikken van de hoge prijzen, als je upgraded kun je er zo'n paar honderd euro's onder komen, ze tellen ook meteen toetsenborden, schermen, branders en die dingen mee.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart, voeding, 1GB ram strip, harde schijf..

Hoef dus eigelijk alleen moederbord (denk ik.. die ik nu heb is een Pentium 4) processor en koeling en 1 of 2 gb ram erbij.

Daarom was ik naar een betaalbare en goede upgrade set aan het zoeken :]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...