Jump to content

PC upgrade: JeGe

Recommended Posts

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JeGe

51

• wesley123

15

• Sprunk

11

• ikt

10

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Oke.

Kan iemand nu iets samenstellen waardoor ik niks mis van ongeveer 300 euro en waar ik GTA IV en CoD6 op medium mee kan spelen? :)

EDIT: Volgens mn broer is een triple core maar iets raars aangezien je pc maaro p 2 of 4 cores kan werken.. en niet op 3

Bewerkt: door JeGe
Geplaatst:
EDIT: Volgens mn broer is een triple core maar iets raars aangezien je pc maaro p 2 of 4 cores kan werken.. en niet op 3

Ze zijn er niet voor niets hé. :7

Geplaatst:
430 watt is ruim genoeg voor je systeem.

Ok cool, wil iemand de moeite nemen om iets samen te stellen wat bestaat uit deze processor, een moederbord en wat goede ram? koeler krijg je bij die processor meegeleverd en voeding hoef ik dus ook niet (zo wel schaf ik die later wel aan).

Thanks. :]

Geplaatst:

Als je geen voeding wil (wat je volgens mij echt wel nodig hebt) kan je voor iets beter gaan voor 300 euro. Alleen heb je dan sowieso een voeding nodig. :7

Zoals ik al zij, dan koop ik die voeding later wel bij een pc store hier een stukje verderop.. daar kan m'n broer ook nog korting krijgen omdat de vader van een vriend de baas is van die zaak :puh:

Geplaatst:

Wat wil dat dan zeggen? Dat je nu 300 te besteden hebt aan Mobo, processor en Ram, en nog wat doorspaart voor een voeding? Of is 300 nog steeds je totale budget?

Geplaatst:

Ik weet niet hoe duur zo'n voeding is die voldoet maar het liefste hou ik van die 300 euro het liefst zo veel mogelijk over aangezien ik denk ik ook een kast moet kopen >.> mag van mij de goedkoopste van de goedkoopste zijn maarja :puh:

Geplaatst:
Ik weet niet hoe duur zo'n voeding is die voldoet maar het liefste hou ik van die 300 euro het liefst zo veel mogelijk over aangezien ik denk ik ook een kast moet kopen >.> mag van mij de goedkoopste van de goedkoopste zijn maarja :puh:

Voeding 500W = 70 euro

Ok het liefst tussen de 270 en 280 euro

http://tweakers.net/reviews/1182/3/tweaker...9-pagina-3.html

Zoiets? Je hebt al en CPU, die kun je denk ik gewoon op dat mobo ding plakken.

Videokaart: XFX Radeon HD 4830 512MB DDR3 € 106,33

Moederborden: Foxconn A7GM-S € 57,81

Geheugen: OCZ Value OCZ2V8004GK € 43,86

(Dit zijn oude prijzen, actuele prijzen kunnen minder zijn)

Mobo info:

vier usb 2.0-interfaces, zes sata-aansluitingen en een x16-pci-e-2.0-slot

Bewerkt: door ikt

Het gaat me juist om de processor, en videokaart heb ik al :')

Excuses, ik snapte je link niet helemaal :puh:

Maar dat ziet goed uit ja. die videokaart kan ervanaf en dan is het zelfs onder de 200 euro :o

Maar hoe weet ik zeker dat mn harde schijf enzo daarop past? :7

Maar ff orde op zaken stellen.. op welke website kan ik die AMD Phenom X3 720 het en dat moederbord en die ram strips allemaal tegelijk bestellen? op allemaal verschillende websites zie ik niet zo zitten :/

PS de koeler moeten we niet vergeten xD

Geplaatst:

Maar dat ziet goed uit ja. die videokaart kan ervanaf en dan is het zelfs onder de 200 euro :o

Maar ff orde op zaken stellen.. op welke website kan ik die AMD Phenom X3 720 het en dat moederbord en die ram strips allemaal tegelijk bestellen? op allemaal verschillende websites zie ik niet zo zitten :/

http://tweakers.net/pricewatch/

zoek uit welke winkel het goedkoopst is voor jou producten en welke ze alle 3 in voorraad heeft en klaar

Je oude harde schijf gebruikt SATA? Dat is zo'n klein plat kabeltje met een platte kop. De ouwe heeft een grotere.

SATA:

sata15pin.jpg

ATA/IDE:

cable-ide.jpg

SATA is sneller, maar IDE/ATA kan ook op dit moederbord (Omdat DVD branders en dergelijke ook aak IDE gebruiken)

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...