.Senne Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Die heb ik ook genomen in de test, alleen fout getypt daarboven. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Oke. Kan iemand nu iets samenstellen waardoor ik niks mis van ongeveer 300 euro en waar ik GTA IV en CoD6 op medium mee kan spelen? EDIT: Volgens mn broer is een triple core maar iets raars aangezien je pc maaro p 2 of 4 cores kan werken.. en niet op 3 Bewerkt: 16 juli 2009 door JeGe Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 EDIT: Volgens mn broer is een triple core maar iets raars aangezien je pc maaro p 2 of 4 cores kan werken.. en niet op 3 Ze zijn er niet voor niets hé. Reageren
ikt Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 430 watt is ruim genoeg voor je systeem. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 430 watt is ruim genoeg voor je systeem. Ok cool, wil iemand de moeite nemen om iets samen te stellen wat bestaat uit deze processor, een moederbord en wat goede ram? koeler krijg je bij die processor meegeleverd en voeding hoef ik dus ook niet (zo wel schaf ik die later wel aan). Thanks. :] Reageren
.Senne Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Als je geen voeding wil (wat je volgens mij echt wel nodig hebt) kan je voor iets beter gaan voor 300 euro. Alleen heb je dan sowieso een voeding nodig. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Zoals ik al zij, dan koop ik die voeding later wel bij een pc store hier een stukje verderop.. daar kan m'n broer ook nog korting krijgen omdat de vader van een vriend de baas is van die zaak Bewerkt: 16 juli 2009 door JeGe Reageren
.Senne Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Wat wil dat dan zeggen? Dat je nu 300 te besteden hebt aan Mobo, processor en Ram, en nog wat doorspaart voor een voeding? Of is 300 nog steeds je totale budget? Reageren
JeGe Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik weet niet hoe duur zo'n voeding is die voldoet maar het liefste hou ik van die 300 euro het liefst zo veel mogelijk over aangezien ik denk ik ook een kast moet kopen >.> mag van mij de goedkoopste van de goedkoopste zijn maarja Reageren
ikt Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik weet niet hoe duur zo'n voeding is die voldoet maar het liefste hou ik van die 300 euro het liefst zo veel mogelijk over aangezien ik denk ik ook een kast moet kopen >.> mag van mij de goedkoopste van de goedkoopste zijn maarja Voeding 500W = 70 euro Reageren
JeGe Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ok het liefst tussen de 270 en 280 euro Reageren
ikt Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Ok het liefst tussen de 270 en 280 euro http://tweakers.net/reviews/1182/3/tweaker...9-pagina-3.html Zoiets? Je hebt al en CPU, die kun je denk ik gewoon op dat mobo ding plakken. Videokaart: XFX Radeon HD 4830 512MB DDR3 € 106,33 Moederborden: Foxconn A7GM-S € 57,81 Geheugen: OCZ Value OCZ2V8004GK € 43,86 (Dit zijn oude prijzen, actuele prijzen kunnen minder zijn) Mobo info: vier usb 2.0-interfaces, zes sata-aansluitingen en een x16-pci-e-2.0-slot Bewerkt: 16 juli 2009 door ikt Reageren
JeGe Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Het gaat me juist om de processor, en videokaart heb ik al :') Excuses, ik snapte je link niet helemaal Maar dat ziet goed uit ja. die videokaart kan ervanaf en dan is het zelfs onder de 200 euro :o Maar hoe weet ik zeker dat mn harde schijf enzo daarop past? Maar ff orde op zaken stellen.. op welke website kan ik die AMD Phenom X3 720 het en dat moederbord en die ram strips allemaal tegelijk bestellen? op allemaal verschillende websites zie ik niet zo zitten :/ PS de koeler moeten we niet vergeten xD Bewerkt: 16 juli 2009 door JeGe Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het gaat me juist om de processor, en videokaart heb ik al :')Excuses, ik snapte je link niet helemaal Maar dat ziet goed uit ja. die videokaart kan ervanaf en dan is het zelfs onder de 200 euro :o Maar hoe weet ik zeker dat mn harde schijf enzo daarop past? Maar ff orde op zaken stellen.. op welke website kan ik die AMD Phenom X3 720 het en dat moederbord en die ram strips allemaal tegelijk bestellen? op allemaal verschillende websites zie ik niet zo zitten :/ PS de koeler moeten we niet vergeten xD http://tweakers.net/pricewatch/ zoek uit welke winkel het goedkoopst is voor jou producten en welke ze alle 3 in voorraad heeft en klaar Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Het gaat me juist om de processor, en videokaart heb ik al :')Excuses, ik snapte je link niet helemaal Maar dat ziet goed uit ja. die videokaart kan ervanaf en dan is het zelfs onder de 200 euro :o Maar hoe weet ik zeker dat mn harde schijf enzo daarop past? Maar ff orde op zaken stellen.. op welke website kan ik die AMD Phenom X3 720 het en dat moederbord en die ram strips allemaal tegelijk bestellen? op allemaal verschillende websites zie ik niet zo zitten :/ PS de koeler moeten we niet vergeten xD Je oude harde schijf gebruikt SATA? Dat is zo'n klein plat kabeltje met een platte kop. De ouwe heeft een grotere. SATA: ATA/IDE: SATA is sneller, maar IDE/ATA kan ook op dit moederbord (Omdat DVD branders en dergelijke ook aak IDE gebruiken) Bewerkt: 17 juli 2009 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.