Jump to content

PC upgrade: JeGe


JeGe

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    51

  • wesley123

    15

  • Sprunk

    11

  • ikt

    10

Top Posters In This Topic

Ik heb die link gevolgd maar ik vraag me echt af waarom die videokaart erbij staat.. want een videokaart heb ik dus al xD

Ik heb hem niet samengesteld, het is een samenstelling van goedkope spullen voor en computer, en je kunt daarvan hardware bekijken en ergens anders bestellen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb je ook aan de voeding gedacht? dat die misschein niet genoeg vermogen levert?

Ja maar die koop ik dan wel in de winkel hier in de buurt met korting..

dit bij elkaar is 218 euro wat wil zeggen dat ik nog 80 euro over heb

Link to comment
Delen op andere websites

*Bump* anders gaat dit topic dood xD

Ik moet trouwens ook weten of ik een nieuwe kast moet kopen.. ik heb nu een best wel kleine kast van Packard Bell.

En Scrtz heb je nog betere RAM gevonden?

Sorry dat ik zo opdringerig doe maar ik wil de spullen gaan bestellen zodat ik eindelijk GTA IV kan spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

En welk formaat moet ik hebben voor die spullen? :)

EDIT: ik zie net dat die processor niet eens op dat moederbord past? of heb ik dat fout >.>

kijk maar: http://azerty.nl/8-1127-198681/processor-1...?tab=tech_specs en http://azerty.nl/8-851-101159/foxconn-a7gm...?tab=tech_specs

Dan denk ik toch dat dit beter is om te kopen.. of niet?

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

naar mijn weten kan je geloof ik gewoon AM3 cpu's op ene AM2+ mobo plaatsen, mits het moederbord dat ondersteund. Je zult waarschijnlijk een nieuwe kast erbij moeten nemen, wij kunnen niet ruiken wat vor een formaat je PB is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu redelijk verward.. zal ik deze nou kopen, of weet iemand nog iets leuks samen te stellen? :/

EDIT: Mijn kast is trouwens net zo hoog als 2 PS2 hoesjes (dat formaat zal iedereen wel kennen :puh:)

en 1000e bericht ;D

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...