Jump to content

PC upgrade: JeGe


JeGe

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    51

  • wesley123

    15

  • Sprunk

    11

  • ikt

    10

Top Posters In This Topic

Een normale ATX kast is niet echt duur.

Trouwens, pix

Pix = pics?

dsc00823v.jpg

en wil iemand nou iets samenstellen voor rond de 300 euro? (moederbord, processor en koeler als processor niet boxed is, ram en kast

Link to comment
Delen op andere websites

kast wil wel lukken wss, daar ben ik bijna zeker van, mijn kast is ook 2 hoesjes hoog, en daar apst oo keen ATX moederbord in.

Goed om te horen, maar zoals ik een paar posts terug zij:

En welk formaat moet ik hebben voor die spullen? :)

EDIT: ik zie net dat die processor niet eens op dat moederbord past? of heb ik dat fout >.>

kijk maar: http://azerty.nl/8-1127-198681/processor-1...?tab=tech_specs en http://azerty.nl/8-851-101159/foxconn-a7gm...?tab=tech_specs

Dan denk ik toch dat dit beter is om te kopen.. of niet?

Want ik wel wel graag zeker zijn en niet geld weggooien :7

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek bij mensen die dit topic bekijken en ik zag sprunk staan.. ik dacht ok nog ff dan post iemand iets en jawel hoor :D

Maar word het geen 350 euro..? dat is dan weer te veel :/

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Als en ook nog een voeding bij moet kun je de Phenom II X3 720/710 pakken en een 500 Watt voeding erbij doen. Dan kom je ook op ongeveer 300 euro uit.

EDIT: Waar komt die 50 euro vandaan? Het totaalbedrag is 301.90 hoor. :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Argh :(

Dan is dit inderdaad wel te duur.. want ik wil zeker 50 euro overhouden voor een voeding.. die kan ik wel van mn ouders krijgen maar als dit al 350 euro is lukt het niet :/

@Sprunk: volgens ikt is de voeding die ik nu heb voldoende.. dus ik zet alles in de kast, en als het niet werkt koop ik hier in de buurt een voeding in een winkel waar m'n broer voeding kan krijgen met korting.

Ik heb nu een voeding van 430W die mijn broer toen had gekocht en het merk is König.

@Hierboven: Eronder staat nog BTW. 48,20

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dan moet ik een setje hebben van de dingen die Sprunk op een rijtje gezet heeft en een voeding én een koeler (tenzij je die meegeleverd krijgt bij de processor)

Als iemand dat kan samenstellen voor rond de 300 euro?

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Het bedrag is al inclusief BTW. Dit word alleen vermeld voor als je iets voor de zaak koopt zodat je de BTW kun terug vorderen.

Hier wat moois voor 300 euro. Ongeveer gelijk aan het eerdere setje alleen nu een PhII X3 en een 500 Watt A merk voeding:

Wat je eventueel zou kunnen veranderen is de X3 720 i.p.v de X3 710. De 720 loopt namelijk wat sneller (op 2.8 Ghz) en het is een Black Edition wat betekend dat je hem makkelijk kan overclocken mocht je dat willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...