JeGe Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Heeft iemand van jullie wel eens iets bij Alternate gekocht dmv vooruit betaling? Want ik heb net een mailtje gekregen maar ik zie echt nergens waar ik het geld naar moet overmaken EDIT: Whoops iets over het hoofd gezien, heb het al Het is dus besteld, thanks iedereen voor de hulp. Ik post hier wel als ik nog een vraagje heb ofzo Bewerkt: 19 juli 2009 door JeGe Reageren
JeGe Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 *Bump* Ik lees dat ik als ik de spullen heb een BIOS Update moet doen. Hoe doe ik dit? Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Dat is helemaal niet nodig. Bij de uitgebreide omschrijving staat dat een Phenom II (X2, X3 en X4) al gewoon word ondersteund. Dus er is helemaal geen BIOS upgate nodig om het te laten werken. Reageren
JeGe Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Dat is helemaal niet nodig. Bij de uitgebreide omschrijving staat dat een Phenom II (X2, X3 en X4) al gewoon word ondersteund. Dus er is helemaal geen BIOS upgate nodig om het te laten werken. Overige informatie Deze processor is Backwards compatible met verschillende AM2+ moederborden. Let op: om een AM3 processor op een AM2+ moederbord te gebruiken is een BIOS update nodig. Voor meer informatie over compatibiliteit raadpleeg de website van het moederbord. EDIT: Oops verkeerd gelezen. Thanks Sprunk! EDIT2: Hoe breng ik koelpasta aan op deze processor? mischien ook wel handig om te weten xD Bewerkt: 21 juli 2009 door JeGe Reageren
JeGe Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Niet, dat zit er al op. Kan het nog beter Ok thanks all Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Niet, dat zit er al op. Kan het nog beter Ok thanks all Het kan niet beter, het is beter. Er zit namelijk ook een bezel sticker bij. Veel plezier met GTA IV. Reageren
JeGe Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Niet, dat zit er al op. Kan het nog beter Ok thanks all Het kan niet beter, het is beter. Er zit namelijk ook een bezel sticker bij. Veel plezier met GTA IV. 2 laatste dingetjes. Bij die processor staan 3 oranje vakjes wat betekend: Nieuw artikel, levertermijn hangt af van de leverancier. Van hoe lang ongeveer kan ik uit gaan? en wat is een bezelsticker? Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Een bezelsticker is zo'n sticker die je op je PC kan plakken. Je weet wel die dingen die altijd worden gejat op school. Ik heb 1 Core 2 Duo sticker en 2 Vista stickers op mijn OV-chipkaart geplakt. Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Je links werken niet, ik kom uit bij de contact pagina van Alternate... Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Je links werken niet, ik kom uit bij de contact pagina van Alternate... Waar heb je het in vredesnaam over? Quote anders het bericht waar je op doelt want er zijn op de laatste pagina van dit topic in de verste verte nog geen links te bekennen... Reageren
JeGe Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik heb dinsdag het geld overgemaakt en heb nog steeds niks gekregen.. is dit normaal? Reageren
Traser Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik heb dinsdag het geld overgemaakt en heb nog steeds niks gekregen.. is dit normaal? Staat er op de site geen levertijd, het kan best zijn dat hij morgen komt, 1 week Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik heb dinsdag het geld overgemaakt en heb nog steeds niks gekregen.. is dit normaal? Staat er op de site geen levertijd, het kan best zijn dat hij morgen komt, 1 week Dan had ik gister een email moeten hebben gekregen (of zaterdag) niet gehad.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 waar had je ehm bestelt? Bij alternate krijg je eerst een bevestiging van je bestelling, dat die correc tis ingevoert, dan krijg je nog een mail, en je krijgt een mail als je bestelling is verzonden. Heb je geen van deze mails gekregen, neem dan ff contact met alternate op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.