Timske Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) [TAT] Timske's Auto Typer! Mijn eerste zelfgemaakt, zonder hulp nodig te hebben gemaakt programma Misschien ga ik hem nog uitgebreider maken maar ik weet het nog niet. Screen: Werkt voor: -Habbo -Runescape -MSN Download: >Download< Groeten Timske Bewerkt: 14 juli 2009 door Timske Reageren
Stopbord Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Automatisch dezelfde tekst neertypen. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Dat klinkt wel handig, maar de enige moeite die het je bespaard is dat je het in dat schermpje kan intypen, en niet in het Habboscherm/Runescape/msn scherm. Reageren
vice Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Voor habbo is het nu ook niet meer zo erg nodig want daar kan je nu toch tekst kopieeëren en plakken. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik weet niet maar zijn zulke programma's niet illegaal? ik gebruik ze niet maar dan nog volges mij is het niet toegstaan want op rs kan je geband worden omdat je een micro inplug gebruikt ofzo en die worden gedecteerd door hun beveilgings systeem habbo beveilging is heel zwak dus dan heb je bijna geen kans voor ban maarja gebruiken op eigen risco XD Reageren
vice Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik weet niet maar zijn zulke programma's niet illegaal? ik gebruik ze niet maar dan nog volges mij is het niet toegstaan want op rs kan je geband worden omdat je een micro inplug gebruikt ofzo en die worden gedecteerd door hun beveilgings systeem habbo beveilging is heel zwak dus dan heb je bijna geen kans voor ban maarja gebruiken op eigen risco XD Je wordt sneller verbannen op habbo dan op runescape hoor. Want op habbo wordt het echt gecontroleerd door moderators, bij runescape vooral van die systemen dus de meeste bans daar zijn onterecht. Maar het is inderdaad verboden. In habbo krijg je er een typverbod door van 30 seconden tot 10 minuten, maar op runescape kan je er een perm. ban voor krijgen. En op MSN stoor je er alleen maar je vriend(in) mee denk ik. Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Owja je hoeft niet op enter te klikken Binnekort zorg ik dat je zelf in kan stellen voor de snelheid Reageren
bramboy Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) ik wil je evt. wel helpen met snelheid ik maak namelijk voor mijzelf ook autotypers Code is simpel,pm me maar als je da wil edit: Bewerkt: 20 juli 2009 door bramboy Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 In welke taal heb je dit geschreven? Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Zoals ik kan zien heeft bramboy Het in: Visual basic 6 gemaakt, En ik weet dat Timske het in Visual basic 2008 heeft gemaakt Edit: Bij Bramboy staat het er ook bij Bewerkt: 18 juli 2009 door BC7 Reageren
Shaundi Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Handig, maar lagt dat niet enorm? Misschien een idee om er een filmpje van te maken want er zijn best wel veel van dit soort dingen. Als je aantoont dat die van jou goed werkt en op sommige punten beter is dan dat van anderen dan heb je vast en zeker binnen de kortste keren best veel downloads. Reageren
bramboy Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) het begint een beetje te laggen als je het te snel doet, soms gaat je muis dan wat sloom en als je 1 intypt ofzo bij die van mij dan weet je zeker dat je pc gaat crashen @KillerZero86 ik heb dit in visual basics 2006 geschreven, vind ik simpelweg gewwoon de makkelijkste programeer taal maar zo'n spammertje is niks xD probeer maar is een msn buzzer te maken dat je 20 buzzer f meer naar je contact persoon stuurt xD Bewerkt: 18 juli 2009 door bramboy Reageren
Timske Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Maak je eigen design enzo :S Mijn eerste script die ik release, en ik ben btw al met een veel betere bezig. En haal die download link weg.. :S Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Maak je eigen design enzo :SMijn eerste script die ik release, en ik ben btw al met een veel betere bezig. En haal die download link weg.. :S In wat voor programma maak jij deze scripts? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.