game~skater Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 weer geniaal, maar misschien moet je dat groene iets minder dicht doen... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb het gedaan met een fade en die begint bij 0% en eindigt bij 100% en je kan hem niet laten stoppen op 50% doorzichtigheid. Reageren
rdewit Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Het volgende deel heet zeker Harry Snotter en de zeven zakdoeken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dat zou wel leuk zijn, maar dat lijkt me meer iets voor een moddeler om zakdoeken te moddelen. Reageren
Beagle Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Leuk idee BierBuikje! Misschien een kots FX bij CJ's hoofd doen? Keep it up Hieronder: Scripting, bedoel je? Bewerkt: 10 augustus 2009 door Beagle Reageren
Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Grappige mod, het zou wel cool zijn dat wanneer CJ heeft geniest er groene spetters overal zitten! KUTGW, Ik vind je modelling werk te gek! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Grappige mod, het zou wel cool zijn dat wanneer CJ heeft geniest er groene spetters overal zitten!KUTGW, Ik vind je modelling werk te gek! Wat een enorme fail! Ik vind je modelling werk te gek! Als je beter kijkt zie je dat dit een CLEO mod is, oftewel een scripting mod. Als je al geen eens weet wat BB voor soort mods maakt, dan vind ik/is het zeer lullig dat je hem een compliment voor niets geeft. Reageren
Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Grappige mod, het zou wel cool zijn dat wanneer CJ heeft geniest er groene spetters overal zitten!KUTGW, Ik vind je modelling werk te gek! Wat een enorme fail! Ik vind je modelling werk te gek! Als je beter kijkt zie je dat dit een CLEO mod is, oftewel een scripting mod. Als je al geen eens weet wat BB voor soort mods maakt, dan vind ik/is het zeer lullig dat je hem een compliment voor niets geeft. Ik bedoelde modding, sorry hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.