M3TaL Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 http://www.dixons.nl/De_online_winkel/Prod...05/default.aspx is deze Computer Goed voor GTA IV?? Kan het wel tegen?? Mvg, M3TaL >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Hardware forum.<<< Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ehm nee je hebt minstens een 7900 van nVidia nodig om het spel op LAAG t kunne draaien Reageren
M3TaL Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Dank je Voor het Informatie. Ik ga hem kopen en EEN Video Kaartje kopen. Mvg, M3TaL Bedoelt ie dit eigenlijk 512 MB NVIDIA 8600 (Series geforce)? http://www.paradigit.nl/article2.php?id=3&group=340 welke moet het zijn?? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 27 juli 2009 door Thundercover Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 voor dat geld heb je een veel betere pc laten we is kijken op marktplaats, daar kan je veel pc bouwers vinden die voor goed koop een snelle pc verkopen Pc's in een winkel kopen is altijd veel en veel duurder.... kijk ik bouw mijn eigen pc's want dat is het goedkoopste pas wel even op als je de pc koopt via marktplaats dat je een garantie bewijs er bij krijg normaal heb je 2 jaar of langer gerantie want fabriek garantie is altijd 2 jaar of meer bijvoorbeeld werkgeheugen heb je levenslange garantie om dat die dingen bijna niet kapot kunnen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 @ Hierboven waarom gelijk 2dehands? Met een budget van deze PC kunnen we ook wat hoor. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Als ik jou was zou ik een andere pc dan die Packard Bell kopen, aangezien als je er een nieuwe videokaart erinstopt, hij nog niet aan de eisen voldoet. De processor is bijvoorbeeld te zwak. Vertel even je budget, dan stelt iemand hier wel een goede pc voor je samen. Mvg, Flitskikker Reageren
M3TaL Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 En Dit dan?? http://www.dixons.nl/De_online_winkel/Prod...07/default.aspx Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) En Dit dan?? http://www.dixons.nl/De_online_winkel/Prod...07/default.aspx Brol, Altijd van die 'merk' pc's zijn te duur voor de prestatie die ze leveren, aangezien die processor schijt is, en die videokaart niet al te geweldig, voor 800 euro kun je een vele snellere en betere pc hebben dan dat. En Packard Bell is brol eerste klas. Je kunt beter vertellen wat je hebt en wat je wilt en wat je budget is, dan kan ik, of beter iemand met iets meer verstand van pc's er eentje voor je samenstellen waar je meer en langer plezier van zult hebben. Bewerkt: 15 juli 2009 door FerryN Reageren
M3TaL Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Wat Zal Ik Dan Doen??? wie kan mij een voorbeeld geven? Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Wat Zal Ik Dan Doen??? wie kan mij een voorbeeld geven? Hoeveel wil je aan de PC uitgeven? Wat heb je er allemaal bij nodig? Beeldscherm, OS, muis en toetsenbord, geluidsset? Reageren
rdewit Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het is echt aangeraden om zelf te bouwen, informeer eens in je omgeving, misschien is er wel iemand die het voor je kan doen als je dat zelf niet kan. Reageren
M3TaL Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Wat Zal Ik Dan Doen??? wie kan mij een voorbeeld geven? Hoeveel wil je aan de PC uitgeven? Wat heb je er allemaal bij nodig? Beeldscherm, OS, muis en toetsenbord, geluidsset? Nou De minpunten zijn: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz AMD Phenom X3 2.1Ghz, 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista), 512 MB NVIDIA 8600 512 MB ATI 3870. Die heb ik nodig. meer niet. Sound Card Driver Version Your driver version number is: 6.0. is dit goed voor GTA IV? Bewerkt: 17 juli 2009 door M3TaL Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 @ Hierboven waarom gelijk 2dehands? Met een budget van deze PC kunnen we ook wat hoor. op marktplaats verkopen ook gewone pc bouwers hun pc's die helemaal nieuw zijn. Deze zijn meestal goedkoper omdat ze geen onderpand hebben dus minder kosten dus goedkoper Reageren
M3TaL Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 @ Hierboven waarom gelijk 2dehands? Met een budget van deze PC kunnen we ook wat hoor. op marktplaats verkopen ook gewone pc bouwers hun pc's die helemaal nieuw zijn. Deze zijn meestal goedkoper omdat ze geen onderpand hebben dus minder kosten dus goedkoper Wat moet ik op marktplaats schrijven? Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Wat Zal Ik Dan Doen??? wie kan mij een voorbeeld geven? Hoeveel wil je aan de PC uitgeven? Wat heb je er allemaal bij nodig? Beeldscherm, OS, muis en toetsenbord, geluidsset? Nou De minpunten zijn: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz AMD Phenom X3 2.1Ghz, 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista), 512 MB NVIDIA 8600 512 MB ATI 3870. Die heb ik nodig. meer niet. Sound Card Driver Version Your driver version number is: 6.0. is dit goed voor GTA IV? dat vroegen ze neit, ze vroegen wat is je budget. Dus wat is je budget? we kunnen wss iets veel beters voor je samenstellen. Dat daa ris genoeg voor gta4 op low/medium. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.