Timotees Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 ik heb stronghold crusader, maar ik heb een vraagje, hoe kan ik meer mannetjes( werknemers) krijgen? p.s. hoop dat iemand dit weet, omdat het best wel oud is. Reageren
Arjen Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Je ziet allemaal poppetjes rond het haardvuur bij je Fort zitten? Dat zijn werklozen. Als je bijvoorbeeld een Hops Farm begint, gaat een van die werknemers daarna toe. Wanneer er geen poppetjes meer komen ligt het waarschijnlijk aan je tekort van huizen. Reageren
Timotees Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 hoe heten die huizen dan, ik zie geen house staan? Reageren
Arjen Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) hoe heten die huizen dan, ik zie geen house staan? Ehm.. Kijk. Het object onder in beeld, helemaal links, is een huis. Klik hier voor de afbeelding. Bewerkt: 28 mei 2005 door MClaw Reageren
Timotees Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 oke bedankt, het is gelukt, nou alleen nog winnen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.