cavorpa Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Op linux ubuntu heb ik geen voldoende werkgeheugen voor update. me laptop heeft 1.2.Gig werkgeugen Niet genoeg vrije schijfruimte De update vereist 366M vrije ruimte op schijf '/'. Maak tenminste 366M ruimte vrij op '/'. leeg uw prullenbak, en verwijder tijdelijke pakketbestanden van vorige installaties met 'sudo apt-get clean'. wat bedoelen ze Reageren
rdewit Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Er staat schijfruimte, dat is iets anders dan je werkgeheugen. Je harde schijf zit gewoon te vol dus je moet ff wat verwijderen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Er staat schijfruimte, dat is iets anders dan je werkgeheugen. Je harde schijf zit gewoon te vol dus je moet ff wat verwijderen. en dan lijkt "verwijder tijdelijke pakketbestanden van vorige installaties met 'sudo apt-get clean' het beste om mee te beginnen. Reageren
cavorpa Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Er staat schijfruimte, dat is iets anders dan je werkgeheugen. Je harde schijf zit gewoon te vol dus je moet ff wat verwijderen. en dan lijkt "verwijder tijdelijke pakketbestanden van vorige installaties met 'sudo apt-get clean' het beste om mee te beginnen. waar saat die schijfopruiming Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Start-> Control panel-> Programs. Start-> Configuratiescherm-> Programma's. Reageren
cavorpa Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Start-> Control panel-> Programs.Start-> Configuratiescherm-> Programma's. ik heb geen windows maar linux ubuntu Bewerkt: 15 juli 2009 door cavorpa Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Dat programma is te vinden via root@ubuntu:/home/gebruikersnaam# sudo apt-get clean. Dat vond ik op http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-con...8a20eeb7a3f9f7c. Ik heb zelf geen Linux, voor deskundige adviezen moet je misschien even in je Help-documentatie kijken en/of naar een Ubuntu-site gaan, googelen naar "sudo apt-get clean" geeft meerdere resultaten. Succes! Reageren
cavorpa Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Dat programma is te vinden via root@ubuntu:/home/gebruikersnaam# sudo apt-get clean.Dat vond ik op http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-con...8a20eeb7a3f9f7c. Ik heb zelf geen Linux, voor deskundige adviezen moet je misschien even in je Help-documentatie kijken en/of naar een Ubuntu-site gaan, googelen naar "sudo apt-get clean" geeft meerdere resultaten. Succes! thanks man hij doet het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.