Jump to content

Parachute werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb een vreemde bug met de parachute. Wanneer ik van een hoge hoogte val werkt hij niet meer. Maar ik zie hem wel op m'n rug en het hoogte balkje naast de radar werkt ook goed. :?

huhcse.jpg

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Dat heb ik soms ook. Dan lijkt het alsof hij de parashute opent. En je er recht aan hangt, Maar dan ga je recht naar beneden.

Daar is denk ik niks meer aan te doen. En het is niet blijvend. Het is gewoon zoiets al in het echt. Je parashute werkt gewoon niet en je valt dood neer.

Voortaan gewoon hopen dat hij goed gaat.

p.s. Het ligt niet aan de hoogte.

Geplaatst:

Ik moet je wel vertellen dat het gelijk na het starten van een new game is. Volgens Puma is je flying skill dan nog niet hoog genoeg en kun je hem ook niet gebruiken.

Geplaatst:

Een bepaalde Flying skill (en/of de Pilot Licence) zorgt ervoor dat je automatisch een parachute aan hebt als je op grote hoogte uitstapt. Dit heeft niets te maken met het wel of niet gebruik kunnen maken van een parachute. Er zijn vindplaatsen van de parachute te vinden in Los Santos waar je al bij kan aan het begin van het spel. Deze zijn ook gewoon te gebruiken aan het begin van het spel.

Geplaatst:

Ik heb san andreas op de PS2. En ik heb ook soms hetzelfde probleem. Maar bij mij is het anders dan in die afbeelding. Wanneer de parachute nog niet open is,is alles normaal. Maar wanneer ik de parachute open,ziet alles er ook normaal uit maar ik val even snel. En ik kan niet op "driehoek" drukken om de parachute te verwijderen. En als ik dan val,ben ik wasted. Dit komt volgens mij zowel bij de ps2 als de pc door CHEATS! Je mag nooit saven als je cheats hebt gebruikt! Want meestal (niet bij alle discs is dit,maar wel bij de meeste) maken cheats in gta sa effect om fouten te produceren op de disc. Ik had dit ook meegemaakt en mijn disc was gewoon kapot! Door zoveel cheats te gebruiken en dan te saven! Ik heb gta sa voor de ps2 opnieuw gekocht voor €20,en alles was terug ok!(ik moest wel helemaal opnieuw beginnen met de missies,maar dat vind ik niet erg!)

Geplaatst:

Heb dit probleem nooit gehad voor de PS2 en ik cheatte enorm veel, maar zou kunnen dat dit wel bij jou gebeurde, zou ook een bug kunnen zijn, cheaten beïnvloed je spel wel denk ik, gebeurd bij mij toch :duh: .

Geplaatst:

Zoals ik heb gezegd. Bij sommige discs wel en sommige niet. ^_^ Maar je bent echt wel vreemd(ik krijg waarschijnlijk een warn level als ik een scheldwoord gebruik) als je het uitprobeert en weet dat er een risico kan zijn. Ook heel erg bedankt dat je toegeeft dat dit soms kan gebeuren! :tu::tu::tu:_O__O_

Geplaatst:

Dat je niet slim bent als je gaat uitproberen of je disc tegen cheats kan of niet terwijl je wel weet dat het kan zijn vanwel. Maar jij wist dit nog niet. En je hebt geluk gehad dat je disc ertegen kan! Dus jij bent niet zo een persoon die ik bedoel.

Geplaatst:

Wel laat ik hier dit op zeggen:

mij kon het in die tijd niet schelen of ik cheats gebruikte of niet, ik deed dit om het spel makkelijker

te maken voor mij, ik was toen 11, nu ben ik volwassener en probeer ik de GTA's 100% probeer te

bereiken op de manier die voorbestemd is voor dit spel.

Het ligt trouwens niet aan de disc, het spel is gewoon zo gemaakt dat cheaten wordt bestraft.

Geplaatst:

Toen ik ongeveer even oud was als jij,deed ik eigenlijk exact hetzelfde! Maar bij mij werd cheaten bestraft. Ik heb het later opnieuw gekocht voor maar 20 euro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...