westsiderules Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb gezegd dat het 20 euro koste. (Eigenlijk €19,99) Dit vind ik goedkoop voor zo een groot spel! Vroeger koste dat spel €50! Ik heb niet gezegd dat het duurder was dan €20. BTW, waarom praten wij tweetjes over deze dingen op deze vraag? Laten we erover stoppen. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Revo, trek je niks aan van al deze antwoorden. Komt gewoonweg door het feit dat je je originele main.scm verwijdert hebt en dus ook het script dat daar in zit dat het gebruik van de parachute betreft. Zoek het even op in de originele en zet het in die van jou en alles komt in orde. Reageren
westsiderules Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik heb vandaag in de middag een tandemsprong gedaan in spa,Wallonië! Mijn eerste keer! En daar werkte de parachute wel. Anders had ik dit niet getypt. Reageren
liquid-zero5 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 bij mij doet ie het standaart als ik de linker muisknop gebruik Reageren
Doggi Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 heb ik soms ook dan gaat ie open maar loopt het spel vast dan is het gewoon naar beneden storten daarno lukt het bij mij terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.