marcelenpieter Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 hallo ik heb probleemen met het opstarten van GTAIV wie kan mij helpen er komt te staan (gta iv fatal error: unable to create depht render target - please re-install directX and/or install the latest video card driver.) wat moet ik doen mvg pieter en marcel :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Wat zijn je computerspecs. Waarschijnlijk is die niet goed genoeg voor GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Wat moet ik doen? Dat staat er toch! Herinstalleer DirectX en installeer de nieuwste video drivers... Nou dan ga je naar Google en zoek je op 'directx' en dan krijg je al binnen enkele seconden de installer op Microsoft's Download Center: Download DirectX Nieuwste video drivers is hetzelfde verhaal, maar ik zet het wel even op een rijtje: Download Nvidia drivers Download ATi drivers Daar moet je dan wel je eigen videokaart invoeren. Om erachter te komen welke videokaart je hebt: Voor XP: Je gaat naar menu start, en klikt daar op uitvoeren. Daar typ je in dxdiag . Indien je Vista hebt: Gewoon in de zoekbalk in het startmenu dxdiag intypen. Ga dan naar de tab Beeldscherm en je ziet welke videokaart je hebt. Ik vrees echter dat je videokaart gewoon te zwak is en dat ik dit bericht voor jan lul heb lopen typen. Maar ja het is de moeite waard om even te proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Begin maareens met dit topic door te lezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87828 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.