Slipper Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Als ik gta IV opstart komt er te staan: In Grand Theft Auto IV is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. rapport verzenden of niet verzenden als ik een van de twee aanklik sluit hij weer af. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt Slipper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 kan je ff je spec posten? misschien is je pc te licht voor gta 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Voe rje eht spel als admin uit? Wat zijn je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 is er ook maar iemand die dit topic leest? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87828 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.