marcelenpieter Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik heb gister het spel GTA IV gekocht voor op de pc ik had hem eerst om mijn laptop ge instaleerd dat was een vista maar hij schokte heel erg veel dat komt omdat de videocard niet goed was nu heb ik hem op de bak onze XP dus geinstaleerd maar nu geeft hij bij het opstarten steets GTA IV FATAL ERROR: RMN40 kan iemand me daar me heelpen ?? m.v.g. pieter Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 RMN40 Windows XP: Je hebt Service pack 3 nodig om door te gaan. Update Windows XP. kan niemand heir zoeken ofzo? de rest mag je zelf eens uitzoeken, er bestaat namelijk zo iets als google(HINT!) Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 1. Wij verwachten ervan dat je normaal algemeen Nederlands typt, in elk geval het probeert te typen. 2. Wij verwachten dat je zelf ook onderzoekt hebt gedaan, door middel van de vele FAQ's op het forum, google of andere sites. 3. Voldoet u niet aan een van dezen eisen, dan kunt u het zelf "uitzoeken". 4. Een fijne dag nog Mvg, Scrtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.